Tuesday, February 24, 2009

Carta Manusia Dalam Hidup Aku.





Terdetik nak cter kat cni, carta mnusia dlm hidup aku.. ahha~ nih dlm idop aku ok, korg2, kalau nk kondem bleh je.. aku 3ma.. (agaknye la aku 3ma) ok2, dlm idop aku..




1. Mestilah Mak Aku.

-sape2 yg xtau mak tuh ape, leh bla a.k.a go to hell. dlm idop aku, aku utamakan mak aku. sesape yg ckp buruk psl mak aku, aku doakan korg mati dlm iman. aku syg mak aku smpai xtergambar dek kata2. aku mksudkannya ok.




2. Family
.
-naaa.. jgn kondem lg, nih aku nye carta ok? bkn korg punye. aku asingkan. aku letak mak aku dlu baru aku letak fmly aku. cmtuh la strusnya smpai aku mati, insyaallah..




3. Kawan.
-hah sesape yg jd kawan aku tuh leh la bangga coz duk no 3. ape? ahh kire ok la tu dr xde lsg rght?






4. Awek. (ade x awek?)

-haha. yg num 3 n 4 ni slalu tuka2 ok. ikot semasa org kate.. mulut aku mmg jahat. sbb tuh aku nak ckp ni "ade awek watpe kalau kerana awek bdn binasa, kerana awek kwn tiada". so awek mulut jahat a.k.a cam cilakoff leh blah. thanks! pergi dan aku hargai. (mood aku xbaik ni)


5. Ikut Semasa.
-strusnya, ikot smasa la. hmm nak trg camne eh? leh paham kot.. kan? kalau xpham leh PM aku. akaka~

stakat nih, nih la carta manusia dlm idop aku. nnt, akan dtg kalau berubah aku cter lg eh kat korg. so sesapa yg sudi bc nih aku ucapkan ribuan juta bilion milion wtv 3ma ksih..


topex ckp suke hati. mmg dye camtu.

1 comment:

hilma said...

aku nak komen gak wlpn da lmbt giler.. aku setuju bile ko tarok kawan dulu baru gf..sbb x sume org blh faham n terima kita macam kawan kita..huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...