Monday, February 16, 2009

Dalam Hati Ada Cinta :D




Kenapa? Aduhai TOPEX.. Kau jatuh cinta ke ape? Bukan2! Ini bkn cinta. Ini kasih. Ini syg. Wah ini ayat aku ekk? haha xpelah skali skala jiwang ape salahnye kan? xgtu?

Ekceli 1st time aku nmpak kau, aku dh mcm segan. Bukan2! Bukan segan kot. Rasa mcm gemuruh. Kan? Ke ape ekk? Aku sdr xtau nak explain cmne. Haha walaupun org kate kau kasar. Prngai buruk. Mulut pon busuk. Haha aku cam xkesah. Sbb bg aku kau ade gaya. Kau ade ciri2 yg prnah aku suke..

Tp smpai skrg aku xpnah nak ckp betoi2 kat kau yg aku suke kat kau. Yg aku cintakan kau. Main2 penah la coz aku sdr cam xsedia. Aku xsedia? Ke? Haha. Hey kau, aku slesa borak ngan kau. Walaupon kadang2 aku nmpak cam kekok. Bkn ape sbnrnye.. Bile dgn kau rase mcm xde ape yg lain yg dpt aku buat kcuali tgk kau. Pndang muke kau. Tp aku wat tu smua bile kau xprasan je. Contoh bile kau tgh mnulis. Tgh tkn2 kalkulator. Haha tu je time aku brani pndang kau coz aku takot kau prasan. Walaupon pd azalinye kau mmg sorg yg suke prasan.. Huk2!

Hey. Org kte kau kasar. Namun bg aku. "kau punye kelembutan". Hah ayat nih aku pnah terbaca. Tp kat mane ntah aku dah lupe. So, pd sesape yg mncipta ayat nih jgn mrh coz aku gunekannye. Hekk~

Hati Menanti. Mulut Terkunci..

11 comments:

HuRry aDam said...

"kau punye kelembutan" was sent to adam amin @ 3.04 am YM.

hahhaa:P

wat2 lupe..bercintalah kamu!jgn takut kegagalan :P

spread the loves :)

T.O.P.E.X said...

hahaha xklakar lah..
pukul ko..
jgn salah paham or ape2 ok..

HuRry aDam said...

aku taw la ngek2..ko maksudkan org lain..dowh!

haha :P

[ sHarpEx ] said...

sape die?
kucing ke? tpi kucing mne reti tulis2 n tekan2 kalkulator..emm..perempuan ke?
ko mnat perempuan ke? eh3~~

T.O.P.E.X said...

haha sharpex2..
kau mmg cilaka!

HuRry aDam said...

aku pon curious! setuju ngan sharpex :P

hahaha :)

cikin said...

ececeh.
kau punya kelembutan 2 lirik lagu divine master.
xsalah meminati org kan?
ekekeke:P

nana belle said...

huahuahua...
chihuahuua...
topex jatoh cinta...
rase cam tipu je...
nuk, ko jmpe nuk laen kat zoo ek?
p[astu ko jatuh atie ek?
hahahhaha

T.O.P.E.X said...

haha korg kalau aku jatuh cinta sket korg dah marah2 eh.. down aku dowh! baru nak bcinta. haiyakk!

[ sHarpEx ] said...

haha..pe bole wat.
single same2 la weyh..haha..
kalo bkan kucing, xkan hamster kot..emmm..
musykil2 =_=~

T.O.P.E.X said...

xpon kambing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...