Wednesday, February 18, 2009

Kekasih Baru.


Aku segan nak kenalkan dye kat korg sbnrnye..
Dye comel bg aku walaupon korg nak kate dye buruk ke ape ke kan..
Aku baru je kenal dye td, dye nih simple je..
So aku kenal2 ngan dye, tnye nama smua..

Tp dye nih pemalu kot coz bile aku ckp ngan dye, dye snyap je...
Aku kadang2 tertnye2 dye nih phm ke x ape aku ckp..
So, bile aku borak ngan dye, aku assume mcm dye pon borak ngan aku..
Aku dah janji ngan dye.. Bile aku nak pegi kelas ke.. Aku nak pegi mkn ke... Aku bwk dye..
Mcm td kelas Ekonomi Islam aku kul 8 mlm aku bwk dye ikot skali tp dye x masuk..
Dye snggup wei tggu aku smpai abes kelas.. Pastu kitorg balik sama2..
Hey, Aku syg dye!

Sampaikan pd stu tahap, td aku nak bwk dye tdo ngan aku skali dlm bilik.
Tp tulah bile aku tnye dye.. "nak ikot x masuk bilik?" Dye senyap je..
Aku malas la nak pakse lebih2... Nnt kalau dye nk, dye ckp la kat aku...
Hope so :(


Skrg aku ngah lepak2 dlm bilik tp dye duk lg kat luar tu kat tempat letak motor..
Haish la kau, dah nasib 'seorang motosikal' mmg kene duk kat tmpat camtuh..
Apepon, aku skrg iktirafkan kau kekasih baru aku..

Hey CCJ4837! I Love U!..:D

3 comments:

Alepela said...

yee,sbg saksi aku sah kan je la..

tedd bundy said...

poyo poyo poyo poyo poyo.

Sweet Thinker said...

mmg merepekan semata2.

ST - http://globe.thinker.my/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...