Friday, March 27, 2009

aku rindu KMP.


rindu kat ikan2 yg kebulur kat tasik tuh.
jom g bg mkn kat mereka2 nak?
haha.

rindu nak kumpul ngan mentor time hari rabu.
kan?
hari rabu kan?

rindu kat bebudak kuliah yg rock.
nad kat blkang aku.
man kat tepi aku.
yani yg duk pening ngajar aku.
iema yg dah lama xdgr cerita.
abul yg tdo cover.
haish ramainya nak sebut satu2.

rindu kat bebudak tutor aku.
farid, izul, abul, maab, nabiela, najwa, nujba, aisyah, mimie, wina, maisara, jah, farah, lee ann ying, hamizah..
korg xingat kat ketua tutor korg nih ke? haha~

rindu kat en shahnun.
aku rasa kalau dye masuk raja lawak paling koman pon leh g final.
kat puan aidura.
teacher aku yg pelik tp benar.
rock seyh.
sempoi habis.
sebab tuh la aku byk ponteng kot kelas dye. haha~
kat pensyarah2 laen.
haish byk sgt la.

rindu kat kafe jazila.
kat abg din yg ckp penuh smgt.
patut la kafe dye cam bagus.
tp kotor kot skit.
haha..

kat kafe hafa.
tempat couple2 duk dating.
tempat stdy malam2.
padahal xde la stdy sgt.

kat kafe izhaton.
jejarang mkn kat ctu.
sebab xbest la bg aku.
haha tp yg best nye ade aircond la.

kat blok C3.
perghh!
blok akaun nih, korg2 budak sains brani la melintas.
haha saje je.
best la blok ni.
tempat gadoh, tempat suka, smua ade.

kat bilik tv.
rioh kot bilik nih time pilihan raya hari tu?
haha..
tempat maen pingpong kita.
kan3?

kat bilik aku.
aku bleh tdo smpai 2 hari xbangun2 kalau kat bilik ni.
xcaye? jom try.
haha.

kat roomates aku.
kudin.
walaupun 1 sem je.
mu mmg bijok.
kat am.
ahha. ko maen bola mmg smgt.
tuh yg aku smgt gak jerit2 nama team ko.
kat apih.
huhu bro skema aku nih.
salu kene marah owh ngan dye sbb kentut xbg salam. hehe.

kat tandas dekat bilik aku.
time2 nak mghrib smua duk berebut nak mandi.
tandas aku paling hujung ok.
sggup tggu biar ade tandas lain yg kosong.
haha pastu da dpt masuk duk terpekik terlolong mcm katak sakit tekak.
konon nyanyi la.

kat pak2 kelantan seblah bilik aku.
said, shakir, shark n sape eh sorg lg tuh?
pak said yg suke marah2 aku time aku nyanyi.
haha. rilek la bro.
tanpa aku siapa la tandas aras kite tuh.

kat felo kite.
en kamarul.
kentang beb.
masuk bilik aku pakai suar pendek je.
motif ?
nak bg buah durian
hah, ingat lak time kekah ramai2.
huhu~

skrg..
ntah kemana dah smua tuh.
nak kata ia akan berulang dah tentu xkan.
nak kata ia akan mendatang dah tentu masa tidak ke belakang.
yg ada cuma rasa suka, rasa ingat, rasa rindu dalam hati.
moga memori nih xkan mudah kita lupai.
haha bajet bermadah la nih.
ayat mcm babi je.

saje mengarut tika kepalahotak mencarut2.
bosan.

byk yg nak direpekkan.
tp jari jemari aku yg ensem nih da mls.

KMP, ku rindu kamu.. ;s

ps : harap tdo nih dpt mmpi KMP.

4 comments:

atEe said...

KMPP, ku rindu kamu.. ;s

-farR- said...

nk tau x,tasik da kering kontang arituh...
aku g tgk ade org sedut air tasik...
den,tnye la kt sape ek,da lpe...
dorg kate nk bwt something tyme kakom kat kmp sem dpn nie...
jomla dtg...
=)

Bunga Binti Nordin said...

kmp?? owhhh....

wawa said...

TERsebak lak bace omelan kamu ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...