Friday, March 6, 2009

inilah yang dinamakan tag dr koala yg comey.


Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:

*umah kondo 8 bijik.
*true friend?.
*butik converse.
*bank negara.
*mesin cetak duit.

Alasan terhadap pilihan tersebut:

*setiap sorg fmly aku dpt satu rumah tu..:D
*sebab susah nak dpt...
*ntah, suke sgt kot...
*nnt gempak ckit coz leh ckp "bank negara tu aku la yg punye"...
*leh cetak duet bebenyak. duk goyang kaki je kat umah.

5 Impresi terhadap orang yang diminati

*ada bahasa.
*ada pekerti.
*ada adab.
*ada maruah.
*ada hati manusia...?

5 Perkara hebat yang pernah dilakukan

*xde kot.
*ntah.
*mmg xde kot.
*ntah lagik.
*huhu sah xde!

5 Ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi)

*langit.
*tanah.
*hujan.
*DOTA?
*motosikal yamaha LC. ahaha!

5 perkara yang dibenci

*manusia yg beremosi xtentu hala.
*bossy?.
*kau yg hipokrit cm babi. hipokrit cam unta aku leh 3ma lg kot.
*org yg tetiba kejut aku dgn cr yg sgt babi masa aku tdo. sedangkan xde hal penting.
*kene marah.

selesai suda.:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...