Tuesday, March 10, 2009

komitmen


ahha.. nak berckp pasal komitmen ye??
susah woo nak ckp pasal komitmen nih..
ade la sorg kawan aku tetiba tnye aku pasal komitmen baru2 nih..
motif beliau tnye?
ntah aku sdr pon xpaham...

oklah bg aku la kan..
komitmen bukan senang wei nak cr skrg..
aku bg cntoh la kan yg sgt biasa kite dgr.
komitmen sepasang kekasih.
wah! kekasih ke??
ahaha.. slalunye bkn main lg awal2 bercinta ckp nak bg komitmen n mntk diberi komitmen dlm hubungan yg dibina tuh...
huh.. xyah tggu lama la.. sebulan je aku bg, komitmen ntah ke mana, cinta lg la ntah kemana.

bukan apa sbnrnye.
komitmen ni dtg dr hati, dtg dr akal, dtg dr kepercayaan individu tuh sdr.
niat tuh penting.
sebab tuh la org kate kalau nak bina sesuatu hubungan tuh pastikan niat tuh betol.
kalau niat tuh betol maka berkomitmen la anda.
ahaha..

contoh dlm komitmen nih byk sbnrnya.
dlm berkwan pon kekadang kite harapkan komitmen.
tp yg slalu terjadi kawan yg kite harap bg komitmen dlm hubungan tuh x pulak buat mcm ape yg kite sgt harapkan tuh..
sebab tuh la aku kata susah nak dpt komitmen nih.
semua atas dr sdr.

hey komitmen.
kalau la ko ade dijual di pasaran gelap, di supermarket, di pasar borong, di kedai charkuetiow (motif kedai charkuetiow? sebab mood lapa skrg) kan senang. aku p je cr pastu beli sekilo dua.
ahaha..

sesapa yg bebetol rs leh bg komitmen leh PM aku eh.
aku mencari (utk kawan aku yg mencari komitmen tuh)..
ahhha~
thanks..:D



6 comments:

HuRry aDam said...

komitmen 2 ape? x fhm..lalalal~

izanspontaneousness said...

pe makne sebenarnye ni topex...
ko tak bg makne...
ko bg contoh...
=D

cikin said...

komitmen itu penting.
datang awal ye.
ahahaha:D

T.O.P.E.X said...

adam,
komitmen tuh la yg ko cr slama ni. jgn wat2 xpaham.:D

izanspontaneusness,
ko ingat aku jwb exam ke ape nak maksud n contoh?
ahaha~

kak cikin,
ahaha..
dtg awal da.
tp yg suro dtg awal xde lg.
ehehe.

GeM® said...

ak yanie r..bdk plkn ko..

adaliciOus said...

komitmen utk kwn cmne? hurmm~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...