Monday, March 2, 2009

Minggu Emosi Tak Stabil.


minggu nih minggu sakit.
minggu nih minggu sibuk2.
minggu nih minggu menyampah.
minggu nih minggu penyiksaan.
minggu nih cam tahi.
minggu nih cam tahi babi.

minggu nih aku nak kene settlekan pembentangan subjek 'pengurusan emosi' walaupon emosi aku sdr xterurus.

minggu nih aku nak kene hantar report untuk subjek 'etnik' walaupon aku sdr xpaham ngan etnik malaysia kini.

minggu nih aku nak kene stdy subjek 'mikroekonomi' coz hari sabtu nih kot aku ade exam mid sem walaupon aku sdr xpaham sgt mikroekonomi nih, nama je jurusan ekonomi.

minggu nih aku kene marah ngan kawan aku coz ponteng kelas statistik. aku kata "aku xpaham ape la pasal statistik, sbb tuh aku ponteng". dia kate, "dah kalau ko ponteng, ape ko dpt?". smpai lah 1 ayat dye yg sentapkan aku "hari rabu nih jumpe kat library, aku ajar ko statistik, kalau ko xdtg, jgn cr aku lg".. lebih kurang camtuh aa.. :S

minggu nih kawanku emosi. emosi dye xstabil. dye masam muke. aku xsuke. aku ckp ngan dye cam ckp ngan tahi. paham2 je la kalau ckp ngan tahi.. "tahi2, ko sehat?".. mesti la tahi xjawab kan? hah camtuh la lebih kurang. agaknye dye xsuke aku lepak cni. jap g aku blah ye kwn..:D
xkesah dowh member2, janji rock!..:D

minggu nih aku dpt luke kat bibir. ntah dr mane dtgnye. geram seyhh! bile ckp ngan kwn2 aku msti dorg tnye, "apsal ngan bibir kau?".. aku xde jwpn so aku jwb la "cium molot weh, baru blaja smpai tergigit".. kalau nak ganas ckit aku jwb la "kene tumbuk" (muke slmber je)... ahhaa~

aku pon tertekan. tp aku cam biasa je. rilek suda. minggu nih Tuhan uji aku. mungkin mggu lain Tuhan bg aku hikmahnye. aku tggu. aku yakin. so, aku harap sesapa yg ade pblem, sesapa yg emosi xstabil... ingatlah, org lain ade masalah gak. tlg la jgn tmbah lg. sumpah aku xselesa. smpai bile aku nak buat2 gembira je? smpai bile aku nak eksyen2 kat ko konon aku xde mslh?

masing2 dah besaq noh. masing2 bole pikiaq. kalau ade pblem ngan aku leh ckp. nih wat aku rase besalah sgt. sian la kat aku gak ..:(

Moga ini tidak berpanjangan..:S


kurang bersuara, masih bersuara.. peace yaw!

3 comments:

~aMeR asTRaLuSia~ said...

jom bunuh diri same2 hahaha

cikin said...

kalo tahi 2 bercakap mcmne?
ahahaha:))

T.O.P.E.X said...

ahha..:D amer, ko bunuh la dr dlu.
aku nak tgk mati ke x..

kak cikin, sy xpaham la bahasa tahi.
akak paham eh?
amboih, xnak ajar ke?..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...