Saturday, April 25, 2009

AKU DAH TAK KESAH [SIYES]


aduyai2..
kenapa sejak aku kenal ko memang takkan tenteram idop aku?
lepas kawan aku yg ni, yg tu pulak dah pegi jaoh.
pegi sangat jaoh.
aku menyesal gile sebab kenalkan kawan aku kat ko.
memang betol la kate2 kawan aku selama ni.
dari matrik sampai sekarang ko memang tak penah berubah.
aku tak tau semua ni jadi sebab ko rancang ke tak.
tapi kalo ko rancang memang ko la orang paling sial penah aku kenal.
ko celaka.
sumpah aku nyesal cakap ngan ko tadi.
memang ko ni pembawa sial dalam hidop aku.
sebelum ni da lama aku tak cakap ngan ko tetiba tadi gatal pulak tangan aku layan YM ko.
ingatkan tak de pape tapi nahhh~
sekarang baru aku dapat beritanya..
berukkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalau dulu aku cuma nyampah kat ko.
sekarang ngan kawan ko lagi sorg tu pon aku da nyampah.

sial la ko ni...
ko memang sial!!
geramnye aku kat ko.
pergi la jauhhhhh~
jauh dari idop aku...
aku rayu sangat..
aku dah tak menyesal dah lepaskan kau.
pergi dan aku hargai.
pergi...
ko nak idop ngan sape ke, ko nak mati ngan sape ke aku da tak amek tau dah.
aku janji..
dan kau boleh pegang janji aku ni.
idop la ko dengan aman.
tapi boleh ke ko aman kalo terus idop macam sial ni?
MyEm0.Com
ps : aku memang puas ati mencarot kat ko. biar post ni duk lelama ckit kat cni. kalo aku da insaf n da rase nak maafkan ko, aku delete ahh~

17 comments:

budak baek..... said...

apahal lak!!!!!!!!!!!
hahhahahhahahaa.....
senyupan!! senyupan!! cikit....
wuuuuuu~~~~~~~

T.O.P.E.X said...

hahaha budak baek..
aku kenal ko ni..
senyupann ye? hahaha~
rajen ko bgn qiamullail ye?
:P

atEe said...

oh topex..
hadapi dgn senyuman
sume yg terjadi
biar terjadi
lalala~

haha..aku x tau pape saje2 nak nyanyi2 kat sni..

T.O.P.E.X said...

tq atee..

nnt nk mntk tlg ko pijak budak tu ehh~~

nuriz said...

hohoho~
no komen about that...hehe
xbaik m'carut2 kt org..
x elok utk ksihatan..haha
biar r die...
hadapi la dgn pnuh kesabaran
hua3~

T.O.P.E.X said...

HAHAHA MENCAROT LA BAGUS..
TP JGN MENCAROT KAT ORG LAIN.
MENCAROT KAT DYE JE.
SEBAB DYE MMG LAYAK MENERIMANYA.
AKAKAKA~
(JAHAT JUGA AKU)

atEe said...

oh no hal la topex..
aku pon mmg da lame x maen pijak2 org nih..
ngahahahhahaha

T.O.P.E.X said...

mesti ko paham ngape aku pilih ko ann atie?
heheh~
lalala~

cikin said...

akak suke lepaskan amarah kt blog.
so kite lebey kurang jek lah kan?
ahahahaha:))
puas kan?

T.O.P.E.X said...

ahha..
yep2 best..
ni mesti terpengaruh ngan akak ni
("-.-)
heheh~

-Kacak- said...

ltak la nama aku kalau ya pon.. dem ahh.. bru nk feeling diva dan vogue orang carut2 maki

T.O.P.E.X said...

hahaha haish ted..
mane leh maki mu.
i lebiu kan..
akakaka~

-Kacak- said...

ye ke ?? gile ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh touching dan gay skejap. ahaha

T.O.P.E.X said...

alamak kene tarik balik...
adeh~

T.O.P.E.X said...

alamak kene tarik balik...
adeh~

Anonymous said...

yang penting doggie dulu taufikk..

-muahahaha..

T.O.P.E.X said...

ahaha..
rase cam tau anonymous ni sape :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...