Saturday, May 2, 2009

BAYI DALAM PLASTIK + DALAM SUNGAI. [ ape kata anda ]


dah jam 6.. =]
subuh wei subuhh!!
bangun solatt!!

aku tak tido pon.
sebab? sat lagi kul 8.30 ade paper pengurusan masjid..
kalo aku tdo mungkin aku akan pergi exam dalam pukul 11 pagi (paling awal)..

dan aku tak tido bukan sebab aku stdy.
aku melayani awek aku laptop..
camne ntah nak jawab exam stdy satu haram pon tidak..
bantai je la ye dakk?
hoho~

aku dengan tak tdo nye rajin la melayan youtube sambil donlod kan wakenabeb untuk ted. ntah la dye tuh nak watpe ntah vdeo2 wakenabeb tuh smua.. aku caj rm 5 satu video ok tak? hahha~

cari punye cari wakenabeb, terkene la satu vdeo menyayat menyakitkan hati aku ni..
lakhnat (sebut dengan penoh perasaan) betol manusia ni..
sanggup dye buang anak dye?
buang dalam plastik..
tak cukup ngan tu, buang lak dalam sungai..
haish menggeletar geram..
meh kite lempang dye yang tak bertanggungjawab ni laju2 nak tak?
tapi sape ntah manusia takde hati perot ni.

memang takde hati perot langsung mak bapak dye ni.
sanggup buang anak dye sendiri, darah daging dye sendiri dalam sungai camtu?
lemas la budak tu.. hey tak boleh la aku kalo bayangkan..
zalim. zalim. zalim. tak tergambar dek kata2 la perbuatan manusia camni.

buang bayi hidup2 dalam sungai.




tambah sikit lagi. sumpah aku geram kalo tengok lagi video ni.
sedih gile. mak bapak dye ni memang takde hati perot.
nak je aku lempang muke sekor2 humban dalam laut.
sakit hati betol.
p/s : kalo bayi ni besar sok org cakap "org jumpe ko dlm plastik, dalam sungai"... ape perasaan dye agaknye? (emosi)


13 comments:

Alepela said...

T_T

T.O.P.E.X said...

jgn la nanges lep.
pagi2 da nanges.
nnt aku nanges gak nnt.
wuuuu~

Alepela said...

bknla,mate aku berair sbb ngantuk,xP
gudluk exam.n_n smoge dpt menembak dgn tenang,haha...

T.O.P.E.X said...

hahha~
terbaek dow..
tembak2!!

atEe said...

huhuhu

nape x leh letak monnyet menangis kat cni ek???

Joey Mie said...

aku pernah tgk live benda ni....waktu khidmat masyarakat kat mersing ada orang buang bayi kat tepi pantai kat lubang sampah tepi penuh smpah...tali pusat ada lagi...

mesti bdak bdak remaja dah buat projek dapat anak pastu x kawin xde keja pastu buang la anak tu...memang kejam ...binatang pun sayang anak...

manusia cam ni kena headshot dengan rifle baru sedap

T.O.P.E.X said...

atEe, xleh la syg coz kat cni xspport html nye cmment. hoho~ btw, ape kata anda pasal anak ni?

joey mie, perghh live? gerun aku. tepi smpah? ni kurang ajar namanya. makin siot idop dorg2 ni skrg. mmg betol pe ko ckp, stok nak sedap je, pastu xnak tanggung. heish aku xbole memain ngan benda2 camni. jadi emosi nak membebel je. geram2.. kalo aku bg headshot ngan senapang gajah or shotgun terus biar berkecai kepala dye xnampak rupa. hah amek ko esei aku.

atEe said...

mmg amazing la die alive lg kan..
tp tula nnt die bsat sian la kat die org kate die lahir lam sg..huhu
aku nak adopt bb tu leh??
eheheh

miss izan said...

sob3~~~~
(topex pgl atee syg)
eh2 bukan sbb tu ku nanges,
sbb bb tu...
sianyer...
pe la nasib die nt,
deme ni tak pikir ke?
cube deme yg kene!
marah aku ni!
haishhhhh!!!!

sherah said...

sedey3....

T.O.P.E.X said...

atEe, boleh2..huhu kite jadi mak bapak angkat budak tuh ehh..:P

izan, haha takleh bla nangis.
sedey tgk budak tu. ntah idop ke tak tatau la. masuk air kot dalam idong mulut telinga dye sumer..

sherah, sedey ke? makan ****. haha~

aleena said...

keji nye..
cam menakotkan je orng2 cam gitu..
huh jahat2..

T.O.P.E.X said...

mmg keji sekeji ape ntah. speechless (emosi lagi). haish xleh jadi post kali ni wat aku nak marah je =[

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...