Friday, June 19, 2009

Marilah merepek serepek dua


Oh aku rindu tapi malu.
Aku runsing kepala pusing.
Pening ku pening tak mahu paling.
Madah ku pilu tidak berlagu.

Mana mungkin jiwa ku celaru.
Makin ku fikir makin ku haru.
Kau yang hitam ku nampak biru.
Kadang indah mu ku bayang hantu.

Pergi kau pergi lenyapkan diri.
biar hidupku kembali sepi.
Tanpamu tak mungkin akan ku mati.
Rindu ku tolak, tersandar ke tepi.

Oh peningnya kepala hari ini.
Rasa tak betul.
Jiwa celaru.
Macam mana ada orang tahu?
Konon serba tahu, padahal aku yang beritahu.

Haha hari ni dapat result exam mid sem bagi ekonomi malaysia.
Alah yang aku pergi jawab tanpa baca buku tu.
Tulah konon serba tahu.
Tolonglah sesiapa datang lempang aku laju-laju.

Tekanan perasaan.
Sewel bukan main.
Konon cool.
Cool tahi lembu la.

Oh tekanan tahap dewata langit tahap ke sembilan belas ribu ni.
Result nyata tak memberansangkan.
Nak score final ni?
Oh study pun aku belum.
Exam final 4 hari lagi.

"Oh bengong sebentar bersama kit kat!"


p/s : nak study sampai pagi esok..*pengsan*




7 comments:

iyllienaz said...

good luck

adawiah.zaini said...

aik. org sume cuti, ade lg org tgh xm? hihi. gdluck ye topek =)

Monkey D Luffy said...

meh aku lempang

nak?

Farhana said...

Ahakz.. Ku slalu jek tak tdo semata-mata nak study.. Ujung2 lingkup.. Tido dlam exam hall.. Haha.. Tido time pegang pen tu yg ku heran.. Wawawa.. Tulisan tak pyah kira laa.. Examiner pkai mikroskop pn blom tntu paham.. Wakaka..

Chaiyok2.. Study kuat-kuat, pas exam tido sampai puas.. Hak hak hak.. =p

dila john said...

gud luck topex,

lpekan lah blog neyh dlu..

hoho ~~~

haruan tasek said...

ko gagal ke

xuen adyla said...

jia you topex

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...