Saturday, July 4, 2009

Akhirnya


Setelah berhempas pulas. Berpekak telinga. Berpeluh-peluh. Akhirnya Minggu Mesra Pelajar (MMP) UKM habis pun sudah. *tarik nafas lega*

Sekadar memainkan peranan yang tidak seberapa dalam bahagian pengangkutan. Rasanya kami sebagai Pemudah Cara (PC) pusat sudah melakukan yang terbaik untuk adik-adik (adik-adik? Tuanya aku). Tidak kurang juga dalam memuaskan hati PC Kolej. Tapi pernah ke PC kolej puas hati? Yang ni kita kena kaji dari pokok pangkalnya ok.

Sepanjang MMP ni macam-macam yang aku dapat. Macam-macam yang aku belajar. Macam-macam yang aku tahu. Sampai ada perkara yang membuatkan aku ternganga terperanjat bila dapat tahu. Kelakar? Oh tak. Kecewa? Oh sudah semestinya.

Takde banyak sangat nak cakap mengenai MMP sebab takde idea. Blog dah lama tak berupdate. Sibuk mungkin ;)

p/s : berapa ramai la pulak adik-adik kena racun pemikiran nanti.. *sigh*




4 comments:

haruan tasek said...

selamat... teruskan lagi perjuangan anda..hu..hu

lokman@keme said...

TEPUK TEPUK TEPUK PC PUSAT!
clapclap
PUSAT!
clapclap
PUSAT!
clapclap
PUSATPUSATPUSAT!

khkhkhkhkh

Siti Nursyahidah Mohamad Khalil said...

next : minggu pengenalan persatuan..cek group upsm kat fesbuk..ade senior2 bagi idea utk mpp

Monkey D Luffy said...

dapat tekel adik baru ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...