Wednesday, October 14, 2009

Encik Perot, Encik Ted dan Encik Roomate


Salam petang semua.

Encik Perot, Encik Perot... Kenapa Encik Perot Bising?
Hoho Encik Perot nyanyi lagu Ning Baizura la weh.
Hish laparnye..

Sabar ye Encik Perot, Jap lagi aku bagi kau senyap. Kita gi makan dengan Encik Ted yang masih dalam bas duk bising-bising kenapa dia nampak signboard tulis "pusat bandaraya" & "Jalan Pahang". Sesat ke? Padan muka kalau sesat. Suka?

Ok Encik Ted tu kawan aku. Dia belajar kat UMP. Universiti Malaysia Pondan Pahang. So katanya mahu jumpa kenalan-kenalan yang duk ada kat UKM ni hah. So aku takdak hal la kan. Silakan datang. Kalau aku ada hal Encik Ted silalah jaga bilik aku untuk 4 hari kau berada disini ya Encik Ted? Haha datang jauh-jauh kena jaga bilik aku.. Matilah kene terajang kalau dia baca entri ni.

Ok Encik Ted, kalau kau tak sampai Stesen KTM UKM lagi masa azan Maghrib ni alamatnya kau duduklah situ sampai waktu Isyak baru aku ambik ok?

Ok cukup pasal Encik Ted tu. Ni bukan blog dia nak cerita lebih-lebih pasal dia kan?

Sebenarnya tengah bosan tahap hanjeng ni. Mongok betol, dah takde ape-ape aktiviti bukan nak study kan? Tetap gigih melayan Cik Laptop.

Hah lupa, Encik Ted malam ni kau lepak la kat bilik ye. Aku ada meeting campur dengan latihan drama. Hoho. Sian kau, baru sampai dah kena tinggal. Padan muka. Haha. Gurau je.

Ok sekarang kita rancang nak makan apa. Rasa macam nak makan sedap-sedap mahal-mahal malam ni. Boleh? Ok kita makan Chicken Chop campur dengan Air buah gelas besar. Tak cukup mahal ke? Ok kita makan lah apa-apa yang mahal yang ada kat kedai tu jap lagi. *tak sedor diri duit dalam wallet ade 8 ringgit je!

Hoho baru dapat mesej dari Encik Ted. Baru sampai KL? Haha alamatnya memang kau tunggu aku sampai Isyak la kot? Hoho.

Takpelah jom siap-siap jap lagi kita buka pose makan mahal-mahal murah-murah je.

Encik Roomate tido lagi wei nak kena tonyoh-tonyoh muka dia tak nak kejut dia bangun ni?

Nota perut Ning Baizura : Sebenarnya nak buat pengakuan. Yang tonyoh muka untuk entri tok bomoh tonyoh tu adalah aku, bukan roomate aku. Roomate aku yang kena tonyoh sebab susah sangat nak bangun. Bila dah bangun pulak muka terkejut macam kena kejar hantu. Rupanya dia mimpi bomoh tonyoh tu la!


8 comments:

zura razak said...

apsal pkai nama ning BAIZURA?(dh jd perasan dh ni)hahaha..lama x komen kan?)

zura razak said...

apsal pkai nama ning BAIZURA?(dh jd perasan dh ni)hahaha..lama x komen kan?)

MuniMuni said...

hahaha..aku nk gelak je bce ni..

miss izan said...

oh topex,aku senang lenang ini minggu. biar aku temankan incek ted ley??? ;)

ted said...

@miss izan,
nk tman aku ke? :P

SuFy said...

haha..pndai nye dy merepek..hehehe

Saifura said...

sian roomate ko jd mangsa repekan ko kn?

Paan said...

Ko pose nam ke apa beb?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...