Sunday, October 25, 2009

Update sini, sana, situ sikit


Sini sikit,


Aku : Ish mana ada awek, kan mak yang carikan isteri orang nanti? Orang bukan perempuan yang tak boleh hidup kalau takde teman-teman hidup ni.


Mak : Ye ke macam tu? Mak ni perempuan boleh je hidup tanpa suami?


Aku : Oh Mak lain la... Hehe.






Sana sikit,


Tak boleh tahu benda sikit terus kecoh.
Mulut tempayan pecah.
Haha dah tempayan, pecah pulak tu.
Telus kan?
Padan muka kau.






Situ sikit,


TERPAKSA ke medan peperangan sedikit hari lagi.
Bekalan peperangan : kalkulator, pemadam, pensil, pen, pembaris dan lain-lain.
Bekalan rahsia : Oh rahsia!


Nota sikit : Sikit sangat usaha oh! Macam mana?

4 comments:

Frodo Baggins said...

senjata rahsia? hehehehe ~ "toyol" yg dikurung dalam jarum jam tangan ... yg diukir halus sebesar hama ~


huakakakka


gud luck exam topex!!!

MuniMuni said...

good luck weyh!

et said...

haha..ces, pompuan ley je la idup xde teman..ikh3..single is better oke..

gud luk~ ^^

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kau soh mak kau cari calon utk aku skali k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...