Sunday, April 4, 2010

Kecewa macam bodoh.


Susahnya nak cakap kalau dah kecewa.. Memang kadang-kadang keputusan yang kita buat dan kita rasa dah sangat betul sebenarnya sangat tak betul kat mata orang lain.

Hasil dia. Orang yang tak puas hati dengan keputusan kita akan respon. Respon dia secara positif dan negatif. Secara positifnya senanglah nak cakap orang tu akan maafkan kita dan cuba bincang balik.

Tapi yang biasa jadinya respon negatif. Sebab tak puas hati habis hilang rasa percaya. Habis hilanglah semua benda. Habislah. Senang cerita takde apa-apa dah. Kawan pun boleh jadi lawan. Kekasih pun boleh jadi lawan. Suami isteri pun boleh jadi lawan. Semua benda nak jadi worse.

Kesimpulannya, buat keputusan biar betul-betul. Susah bila jadi kes kecik hati ni. Sorry entri macam bodoh. Ayat macam gampang. Sebab otak tengah serabut gila viva!

Nota kecewa : Sedihlah bodoh!
Nota bodoh : Bodohlah sedih!

2 comments:

ageeba said...

hahaha.. takpe, takpe, at least niat awak baik kan? =D

i'm shin... i'm inesen said...

*terasa mcm baik hati nak bagi jiwa org lain tenang... meh pelukkkk~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...