Sunday, June 20, 2010

Selamat Hari Bapa Buat Mak Tersayang.




Mak, Selamat Hari Bapa. Mak lah satu-satu nya bagi orang kat dunia ni. Satu-satu yang satu-satu nya.

Mak, Mak kuat. Macam-macam Mak dah lalui untuk besarkan orang. Macam-macam cara mak guna untuk dapatkan rezeki halal tanggung orang. Tanggung kami adik beradik. Sebab tu orang cakap mak kuat. Sorang-sorang pun mak mantain kuat.

Orang tak dapat bayangkan kalau orang kat tempat Mak. Tak segan silu raih rezeki. Walau kerja kasar yang lebih layak dilakukan seorang lelaki, Mak mantain boleh buat.

Sebab itu, orang dedikasikan ucapan SELAMAT HARI BAPA ni buat Mak.

Mak lah Ibu, Mak juga Bapa buat orang. Terima Kasih Mak.




Nota Buat Mak : Mak, andai Orang diberi pilihan, diberi kuasa untuk meminta dan mengubah, Orang minta Tuhan panjangkan umur Mak biar lebih panjang dari umur Orang. Sebab Orang tak kuat untuk teruskan hidup tanpa Mak. Ikhlas....

 
TUHAN, KU MOHON PANJANGKAN UMUR IBUKU..

8 comments:

Asrol said...

Sedeynyer.. moga u jadi insan berjaya dan dapat bantu mak pulak 1 hari nanti..

bedah said...

kite serupe. sob3. tapi kite beruntung gak sebab ade mak yg yg yg KUAT kan?

izansalleh® said...

selamat hari bapa kepada mak topex, saya norizan, masih bujang ;))

Izzati Zetty said...

kite senasib..
selamat hari bapa utk mak senior jgak~

nn said...

oho. selamat hari bapa to your mom tu. huhu

@ku d! sin!e said...

selamat hari bape kepada semua bapa..

Linglung said...

sayu gua baca...selamat hari bapa untuk mak lu :))

Rara Nasiha said...

tanpa diorang siapalah kita kan. syg mak jgk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...