Monday, August 23, 2010

Babi berkeliaran!


Ok kali ni bukan main-main. Tajuk entri betul-betul. Bukan nak kasi gempak ke apa. Hehe. Sorry pasal entri lepas. Biasalah gurau-gurau manja sebab nampak lain macam je sekarang (tidak ditujukan kepada sesiapa pun).


Babi yang dimaksudkan memang betul-betul babi. Babi. Ya! Hey ni betul-betul babi lah! Aku tak maksudkan sesiapa! Babi di sini adalah seekor babi.

Tadi masa aku nak pergi beli air kat kafe kolej tu (kolej mana korang rasa yang bukak waktu-waktu macam ni?) aku nampak babi. Babi bawak kereta. Ok tipu!

Nampak babi. Warna hitam barangkali. Tak pasti warna dia betul-betul hitam ke tak sebab gelap. Maybe warna dia merah? Biru? Hijau? Pink? Kuning? Oh cantik nye babi kalau warna-warni. 

Babi pink!

Babi!

Babi Hijau!


Babi Biru!

Super B!

Babi! Eh silap! Ni Van lah!

Kebetulan aku nampak je babi tu, aku pun jerit "Babi! Babi! Babi!"

Babi pun lari masuk dalam hutan balik.. Tak toleh pun kat aku yang panggil dia ni. Hmmm.. Mungkin babi tu segan sebab aku panggil dia babi. Oh, babi pun tahu segan. Aku panggil dia sebab nak tanya dia tu babi hutan ke babi bandar ke babi spesis apa ke. Mana la tau kot-kot dia tu babi jadian kan? Hish.

Nota babi: Jangan jadi macam babi. Sekian.

9 comments:

. . . h u s n a . . . said...

hohoho... aku pun nmpk babi kat fakulti.... dan kawan aku.... "weh babi! babi! babi! babi! babi doe!!!! babi!!!! nmpk tak babi!!! babi!! babi!!" sume dlm kete da pk "asal bdk ni mencarut ta benti..." rpenye mmg babi... hahaha... nice post!

Nisy@ Khai said...

erkk!!! babi warna-warni? pertama kali dengar :)

♥CIK SHA♥ said...

hahaha..sian kau kan..pangggil babi tu tapi die lari pulak..lawak ah post ni..hadoi..

ezzu said...

kat aku nie memg famous ar dgn babi....
tp kat cnie x panggil babi tp panggil "cik bee"....hahahahaha...

Azuan said...

nota babi ko macam pernah cuba aje..hahaa

nurul saadah tumiran said...

1st gak td lalu blkg eimas..nmpk minatang tu...huhuhu...

[z@ck] said...

agak kegelian tgok babi ni..

HonEyBuNNy said...

ish...geli gila tengok....aiyooo..

Linglung said...

gua rasa babi tu babi gila takpun gila babi takpun babigiila gila babi..gua rasa saja ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...