Friday, October 8, 2010

Black Pepper Spicy Chicken McDeluxe | mcD


McDonalds? Favourite burger aku kalau makan kat mcD dah tentulah Spicy Chicken McDeluxe. Pedas dia lain macam. Ayam dia sedap sampai tahap sanggup save for the last kot? Makan roti dulu kasi habis, last baru makan ayam. Erkk? ;P

Tetiba dapat tahu pasal Black Pepper Spicy Chicken McDeluxe pulak. Huyoh terus terbayang daging ayam dia dengan black pepper? Oh oh. Ni mesti kena cuba ni. Bab pedas pedas ni bagi aku. Aku nak. HAHAH.



Nah gambar taknak sebesar alam pulak aku letak? HAHAH!


Ha sebelum lupa! mcD ada buat contest weh! Hadiah keseluruhan dia RM35,000 kot? Kalau silap jangan marah. Apa-apa hal nah pergi tengok cepat cepat kat http://apps.facebook.com/mcdloveitsingit.


So dah lepas Solat Jumaat semua? Semua means lelaki sahaja. Ok boleh join aku rempit pergi mcD sekarang. Black Pepper Spicy Chicken McDeluxe, wait for me!!

Nota Pedas: Maka duit dalam wallet pun ada 2 ringgit je ni. Oh ATM Machine, I now you love me! Kepada yang masuk pertandingan tu aku doakan korang berjaya la weh. Dah berjaya mesti belanja la weh! HAHAH!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...