Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru buat Mak.



Satu atau mungkin dua atau tiga atau empat atau lantak kau lah berapa pun status facebook mengenai Hari Guru yang menarik perhatian pundi kencing aku tadi.


"Selamat Hari Ibu buat Mak & Ayah!"

Dan setiap satu komen untuk status² mereka ini mesti ada at least seorang yang tanya "Eh mak kau Cikgu ke?". HAHAHA. Aku pun tertanya-tanya gak mula² tapi jawapan menariknya adalah "Mak aku Cikgu yang mengajar aku dan yang terbaik pernah ada aku ada.." Ah lebih kurang macam tu lah.

Betul jugak tu kan? So pergilah ucap "Selamat Hari Guru" untuk mak ayah korang. HAHA ;)

** Kerja semakin seronok but but but part yang tak seronoknya adalah dapat tahu yang kawan sekerja dah nak berhenti dah pun. Dah lah baik budaknya & banyak ajar aku. Cheah. Good Luck dik untuk Asasi @ UIA! Fuh!~

1 comment:

sHarpEx said...

mesti kawan sekerja kau tu perempuan kan? tu yg kau sedih tu. kan kan kan? btw, selamat hari guru untuk kau jugak! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...