Thursday, April 2, 2009

STUDY MODE.


sudah bermula la stdy mode aku.
pasni xleh nak berfoya2 da.
nak stdy je.
tp aku nih stdy ke?
mesti laa..
aku kan rajin.
haha!

sgt la pening kepala sebab pk byk lg nak kne stdy.
aku ingt kan sebelum nih ckit je.
rupe2nye nahh kau bertambun2 benda yg aku xtau.
tulah.. sape suro ponteng kelas kn.
ekceli aku bukan la sengaja ponteng, just terescape kelas je. bole x?

maka dgn ini, aku kene la tggung mggu penyiksaan jiwa raga hati nurani emosi pemikiran dan tgkah laku aku nih.
kalau aku gila pasni korg da tau la sebab nye kannn?
(tlg bgtau incik doktor kalau beliau bertanyakan punca aku gila ok?)
hmmm.. nih baru bangun tdo. memang bgini hidup aku.
petang nak tdo je xleh stdy.
kalau aku stdy petang aku boleh pengsan.
so kiranya ini bukan salah aku la kn?
hai nasib2...

jadual exam aku sudah pon aku postkan bhgn atas skali dlm blog ni.
huhhhhh~ padatkan?
kalau kau org smua alert, ade satu sbjek "pengurusan emosi" d ctu ye.
huhu sebab sbjek ni lah aku jd senang nak uruskan emosi aku.
(sgt senang smpai aku rase nak tarik diri dr jawab exam itu! sgtla byk nak kena baca!!!)

yg laein2 jgn la ditanya.
aku nak je pergi bakar bilik kertas soalan skrg juga.
(tp ada ke? kat mana?)
xpon pergi bakar DECTAR.
eh xboleh, nnt mungkin mereka akan sediakan alternatif lain.
hmm~ jadi ape yg sepatutnye aku bakar?
haaa betoi! bakar diri sdr!
hey bodoh, apsal suro aku bakar dr sdr?
bengommm!

maaf aku suda gila sbnrnye.
eh belom2.
sebenarnya aku sedang xbetol.
eh bukan jugak.
aku xtau la.
aku tgh cr motif utama aku post pasal ni.
xde motif mungkin?
aduhai2.. tlg2, rumah terbakar.
bukan2! otak tgh terbakar.
hey, otak xleh terbakar.
jiwa mungkin.
umah org sakit jiwa terbakar!


PS : kasihan.. kasihan..

2 comments:

izansalleh® said...

good luck topex!
bapak padat jadual ko...
huhuhuhu

Taufik Jusoh said...

huhu thanks izan :D

aku sedih tgk jadual exam aku.
wuuu3~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...