Friday, May 15, 2009

Gelak Dan Ketawa


Jangan Ketawa Sambil Baca Entri ni.



Salam Jumaat semua. Heh. Di petang2 Jumaat ni aku nak citer pasal Gelak Dan Ketawa. Sebab aku nih memang suka gelak. Gelakkan orang. Gelakkan korang. Gelakkan diri sendiri macam orang gila. Kau nak kata aku gila pun takpe janji aku nak gak gelak. Kalau aku gelak habis hilang tension aku. Habis lupa segala stress yang aku ada. Syok woo.. So meh la join aku gelak.. Hahaha~

Selalu kalau aku kenal ngan kawan2 baru, ramai yang akan cakap "kau ni kuat gelak la". Aku dah takleh nak nafikan la kalau dah memang aku sendiri pun memang tau yang aku ni kuat gelak. Aku memang susah nak lupa suatu yang lawak. Kadang2 berminggu2, berbulan2, bertahun2 pun aku still ingat lagi. Hishh teruk ke? Tak teruk mana la kot cuma gila unik la coz bila duk sorang2 pun aku leh gelak bila teringat benda2 yang lawak yang pernah aku lalui. Hahaha (tengah gelak lagi).

Gelak mesti kena pada tempat gak. Contoh kalau kau pergi ziarah orang sakit kalau kau duk gelak2 mau je orang tu tambah sakit tengok kau gelak. So gelak siang pandang2, gelak malam dengar2 la ok! (suka hati je aku tuka)

Gelak ada macam2 gaya. Ada orang gelak macam kuda. Ada orang gelak bunyi cam ba** . Ada orang gelak macam maya karin si pontianak harum sundal malam. Aku? Aku gelak sopan dan handsome. Oh sorie aku tak suka cakap bohong. Semua nih benar sematamata benar ok. haha.. Dan ada kajian mengatakan yang gelak dan ketawa nih leh menyihatkan tubuh badan tau. So meh la join aku gelak lagi. Hahaha. Tak caya? Pergi tanya encik google la. Huhu. Gelak2 jugak, tapi kalau tak kena gaya orang lain lak gelakkan kau. Tak caya lagi? Nih layan video nih kalau tak caye.

Gelak Lupa Dunia



Kan Aku Dah Cakap, Gelak Ada Macam2 Gaya =P.



9 comments:

-WaN- said...

cam haram jek..tambah plak pakcik yg pakai baju kuning tu..hehe
kiok3...sama cam ayam gelak...hakhakhak

░♥si lampu neon♥░ said...

kadang2 aku raase org lelaki gelak kuat sgt, bingit telinga aku! kdg2 meluat pon ade

aleena said...

perghh penat tgk diaorng gelak:P

Monkey D Luffy said...

aku gelak kuat

hehehe

T.O.P.E.X said...

@5663041024731898231.0
ahaha takpe cam ayam bunyinye.
ahaha~

T.O.P.E.X said...

@8629404419849968168.0
nasib baik aku gelak sopan and hensem
haha

T.O.P.E.X said...

@7280583463436362961.0
baru tgk.
kalo join dye gelak.
haha~

T.O.P.E.X said...

@1034357884736923123.0
oh kapten, kita berbeza.
aku gelak sopan n hensem
ahahaha~
(opss tergelak kuat lak)

Boo™ said...

gelak jgn smpi tercekik sudah.
hehe~
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...