Wednesday, May 6, 2009

Kenaikan Yuran Kolej UKM


Entri ini khas untuk pelajar2 UKM. Terima Kasih. =]


Adakah anda jenuh memikirkan sebab mengapa yuran2 kolej anda di naikkan? Anda jangan risau. Saya juga begitu. Hahaa.. Jadi saya ingin berkongsi dengan anda penjelasan yang saya baca dan saya rasa agak pening dan pelik dengan penjelasan ini. Penyelarasan ini adalah wajar atau tidak wajar? Mari kita bincangkan. Haha.. Namun saya sedikit gembira... Sedikit sahaja ok. Mengenai penurunan yuran KOLEJ KERIS MAS sebanyak (macam la banyak) RM90. Banyak bukan? Hahaha. Ok ke harga yuran sekarang dengan keadaan kolej anda? Bagi saya penghuni KOLEJ KERIS MAS memang tidak berpuas hati. Anda bagaimana?

Bukak newtab ok!

Klik sini untuk berita mengenai kenaikan yuran kolej.

Klik sini untuk penjelasan kenaikan yuran kolej.

sumber dari KOSMO!

p/s : harap2 dengan kenaikan harga kolej kamu2 (keris mas dan zaba terkecuali) mungkin kamu2 akan dapat kemudahan yang lagi bagus.
p/ss : harap2lah..=].



11 comments:

Alepela said...

seb baek time short sem duk kolej free..next year meleleh la time nk byr,T_T

T.O.P.E.X said...

haha next year ?
oh 2nd year ea..
tu la pasal.
nasib baik turun rm90.
haha banyak tu..
tapi kolej lain tu?
hah time nih la korang rasekan sakitnye bayar yuran mahal cam kitorg kan alep??
ahahaha~ (gelak jahat)

zura razak said...

yes,
barula adil dan saksama...
sape yg kejar kolej selain KKM tu..rasakan..ceh,jahatnya bahasa...tlg ye empunye blog..jgn di 'ban' ini komen..

Alepela said...

yeah,betul3~ n_n

T.O.P.E.X said...

nasib baik dapat sokongan tuan empunya blog. haha bagus2.. mana budak2 kolej lain ni? hikhik~

miss izan said...

saya tak setuju!
dr 300** jadik sampai 600! melampau! saya bangkang 100%!!! tak setuju!
panas je aku nak byr ntttttttttttttttt

T.O.P.E.X said...

JPA kot syg.
org lain PTPTN n YAYASAN je camne?
keris mas da lama rase. kate setiakawan so join la kitorang bayar yuran mahal :P

joegrimjow said...

buat mogok!!!

miss izan said...

enggak mauuuuuuuuuuuu...

T.O.P.E.X said...

joe, jom mogok! hahaha..

izan, tau pon nggak mau ya.

zura razak said...

erm..kami dah rasa keperitannya..
nihla dia..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...