Wednesday, May 27, 2009

Sudah Disini


Fuhhh~ Fuhhh~ (tiup habuk pada keyboard aku). Memang dah berabuk laptop ni. Kena tinggal 5 hari. Haha padan muka kau laptop. Miahahaha.

Sepanjang pemergianku ke Ayer Keroh, Banyak yang aku dapat. Tak terhingga. Dari sekecil-kecil kebengongan hingga sebesar-besar keindahan. Warna-warni rupanya hidup ni.

Bertuah. Bertuah aku dapat kenal adik-beradik yang join Kem Jati Diri tu. Semua ada personaliti sendiri. Semua menarik untuk didalami. Tapi yang paling penting, semua senang berkawan sama sendiri.

Terima Kasih. Aku ngantuk ni. tak dapat nak perah otak untuk entri ni. Cukuplah sekadar merepeksematamata seminit dua.

Semangat semangat!! :)

Boleh hidup ke? =P.




9 comments:

miss izan said...

cepat la update cter kat saneeee...
tak sabar2 nak bace ni...
huhuuh

-WaN- said...

nnti letak gmbr gak.nk usha adik2 kat sane..heee...

HaZiRaH HaMzAH said...

cite la psl hari 2...
huhu...

xuen adyla said...

xngorat ke?

*lari

Monkey D Luffy said...

ada jumpa awek?

adawiah.zaini said...

semangat! semangat! =)

░♥si lampu neon♥░ said...

selamat kembali , sila lap habuk laptop ko

helmie affandi chew said...

jgn lupe citerlah cite yg best2 kat sane..klu ada gambar best2 jgn lupa masukan..

Seceria Warna Pelangi... said...

Boleh Hidup Ke?...Korang akan ingat experience ni sampai bile2...huhu...setiap kumpulan ade nilai berbeza-beza,huhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...