Monday, June 8, 2009

Kening bergerak-gerak




Haishh tak suka! tak suka!
Kenapa kening kanan aku nih selalu bergerak-gerak hari ni? Musykil. Petanda apakah ini?

Setelah membuat rumusan. Aku mendapat beberapa persoalan mengenai masalah ini.
Antaranya :

  1. Adakah aku peminat Ziana Zain?
  2. Oksigen dalam darah tak cukup ke?
  3. Adakah kening kanan aku sedang mengorat kening belah kiri aku?
  4. Adakah kening aku ni dah bosan duk atas muka aku sampai nak menggugurkan dirinya sendiri?
  5. Aku ada terbaca. Kalau kening kanan bergerak-gerak, petanda aku nak jumpa orang jauh. Siapa yang jauh? Sejauh manakah?
  6. Aku sedang membuang tuttt? Sampai berkerut dahiku?
  7. Tak mungkin!! Tak mungkin ada ketumbuhan!! Aku taknak!!
  8. Aku juga bukan peminat The Rock!
Setakat nih je aku mampu fikir. Hai keningku sayang. Janganlah bergerak-gerak. Tak selesalah.

Hah tengok-tengok!! Dia bergerak lagiiiii~

Somebody please :(



Cukur tak boleh. Haramm. Hmmm~.




6 comments:

haruan tasek said...

kening bergerak... bererti ko hidup lagi le...ha..ha..ha

T.O.P.E.X said...

@5177876881454263382.0
haha memang nak kena bunuh ngan aku haruan nih.

xuen adyla said...

kening gerak gerak buat tarian shin chan

kan kan?

f.l.o.w.e.r.f.r.o.m.h.e.l.l said...

standard lah kening bergerak...
betul kata haruan...dlm dunia ni, kening sape x penah bergerak???
haruan pon cakp cm tuh sebb dia pon penah kena... betol x???
kui3

geeds said...

kening gerak sdg buat exercise.
utk bagi lagi cantik curving kening tuh.
haha!
btol x?
:P

dila john said...

dats funny.. ahaha..

mostly org kta,
ada org nk meninggal..
org ckp, not me..

ngee ~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...