Wednesday, June 17, 2009

Tolong aku.


Tadi call Mak aku. Sebenarnya aku nak tanya Mak aku. Walaupun aku dah selalu tanya tapi aku nak tanya lagi. Nak tanya sangat-sangat. Kali ni nak tanya nak jawapan betul-betul. Nak tanya pun nak tanya betul-betul.

Selalu aku cakap, "Mak, orang nak mintak maaf"
Selalu Mak aku jawab "takde apa-apalah, Mak maafkan"

Tapi kali ni aku nak tanya "Mak betul-betul ke maafkan orang? Mak betul-betul ke takde simpan apa-apa dengan orang? Mak pernah kecik hati dengan orang tak? Mak cakap la betul-betul, rayu sangat-sangat"

Tapi tadi aku tak tanya pun macam tu. Hishhhh~

Ntah la kenapa. Tak cukup kuat. Aku bukannya apa, nak sangat Mak aku betul-betul takde rasa kecik hati dengan aku. Kenapa ntah. Sebab aku rasa macam tak tenang.
Tolong aku, macam mana nak tanya ni?
hmmm~

p/s : Kalaulah Mak baca blog orang =]




5 comments:

Farhana said...

Hai topex.. Huuhuu.. Berat gak msalah kamu ni.. Meh laa ku tolong cakapkan sama mak kamu.. Hik hik hik.. Alah.. Boleh jek ape soh mak baca blog.. Heehee..

Tapi.. Btol laa tu kan.. Nak mintak maap laa kat mak, kot2 laa mak ade trkecik ati.. Kita tak tau kan topex kan.. Hurrmmm.. Entry ni wat ku trharu.. And as a reminder for me too.. Thanx bro.. =)

Monkey D Luffy said...

ko ni

mak ko maafkan tu

percayalah... laala

kojah said...

maaf sbb apa?huhu

haruan tasek said...

kalau mak jawab macam tu bererti dah di maafkan le tu

xuen adyla said...

tanya sahaja
kalau xuen xuen akan cakap
mummy we gotta talk
then start bla bla bla bla so and so
easy as that

give it a try
jia you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...