Sunday, July 19, 2009

Layout Baru Spontan Kelakar Nak Mampus


Blog ini sudah bertukar wajah. Dan aku.. Haaaa.. Dan aku kurang senang dengan layout ini. Wuuuu.. Aku sangat rindukan beliau. Layout lama aku. Takpelah cuba try test dulu layout nih. Mana la tau kot lama-lama nanti jadi selesa kan. Alah bisa tegal biasa. Walla!

Ok cukup pasal layout blog yang ensem dan permai ni. Yang ni ada video klip yang teringin sangat-sangat aku nak kongsi dengan kamu-kamu yang sudi masuk blog aku ini. Haha.

Video klip apa? Oh ni haaa, video klip Spontan. Ala rancangan kat Astro tu la. Yang sangat seronok pasal rancangan ni, pemain-pemainnya. Pemain-pemain? Hah biar lantak bantai la apa ayat pun.

Spontan ni sangat mendapat sambutan kot sekarang ni. Mulanya aku sendiri tak ambil endah pasal spontan ni. Tapi da lama, naik berdarah telinga ni dengar kawan-kawan cakap spontan ni memang best. So aku cuba try test la tengok. Sekali tengok... Nah kau, aku rasa urat-urat, usus kecil, usus besar aku semua dah terbelit ni *habis la aku susah nak berak kot lepas ni*. Dah memang sakit perut ni gelak.

Dah la aku tengok pukul 4.30 pagi. Hahaha semua duk senyap sunyi tidur aku lak tergelak sorang-sorang dalam bilik ni. Dah memang kelakar. Janganlah salahkan aku ok. Korang tak caya aku? Hah korang tengok sendiri. Yang ni memang paling lawak bagi aku setakat ni. Layan.



Aduh-aduh. Lawak kot. Afdlin ngan Zizan memang kelakar seyh.. Haha.

p/s : Insomnia. Memang sah aku penghidap itu.


4 comments:

shandye. said...

layout ni ok. cume cube ko ushar tajuk entry dgn followers ko mcm dekat gle dowh. tak nampak.

try tukar la positioning follower box tuh. letak kat sblah ke.

ganggu ar aku nk baca tajuk entri.

T.O.P.E.X said...

ko guna firefox ke? cuba guna browser lain. IE or google chrome ke. :D

geeds said...

ok ape layout ni...
insomnia?
ouh, you gonna miss the wonder of sleeping~
zzzZZZ~

violetless said...

mak aiii siannya kawan tuh..eksiden takde sape tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...