Saturday, August 8, 2009

H1N1 @ UKM?


Pelik bercampur hairan bila berita kematian pelajar UKM disebabkan H1N1 tersebar luas. Sampaikan kawan aku dari luar pun boleh tanya aku. Sedangkan aku ni langsung tak tahu pada asalnya. Haishh..

Selidik sana sini akhirnya cik amoi bagi satu link blog yang menyatakan yang mangsa tersebut adalah jirannya sendiri dan merupakan pelajar UKM. Sejauh mana kebenarannya? Baca blog ini, dan segala persoalan boleh diajukan kepada tuan empunya blog. OK? Al-Fatihah.

10 comments:

amoi said...

bkn nak kredit kat aku kan?

Taufik Jusoh said...

yelah, dah kredit kat ko.

amoi said...

syg ko.hehe.

Taufik Jusoh said...

*pengsan

izansalleh® said...

topex,jgn lupe pakai topeng...
ko tu baru baek demam.
kang de plak yg tekene tetttttttt...

Amoi said...

jgn lupa soh alan pakai topeng.hehe. nnt demam sape ssh? aku jugak.kakaka

Mira3dora said...

thanks for da link ;)

Anonymous said...

sumpah aku dah start cuak cuak tengok makin ramai orang pakai topeng tu..

tsk tsk

Jard The Great said...

al-fatihah..... dah 32 org yg mati kerna h1n1.. huhuhu..

salam singgah dari ku.. ;p

mamai,wana,awiE,faten said...

huh???????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...