Wednesday, November 4, 2009

Kletak kletuk awek cun!



Selamat petang. Sudah solat? Belum? Pergi sekarang! Aku? Jap lagi..:P

Lariiiii! Jangan bunuh aku!

Esok exam lagi. Suka gila kalau exam ni. Rasa hari-hari nak exam. Korang suka tak? Ok tolong jangan percaya. Gurau-gurau petang ni mintak pelempang boleh?

Esok namanya exam Analisis Sosial Dan Politik Dalam Pembangunan (kalau salah mintak maaf sebab selalu aku tertukar kedudukan sosial dan politik tu).

Harapnya ok saja soalannya. Soalan memang ok tak pernah tak ok. Cuma jawapan yang selalu tak ok. So harapnya jawapannya ok saja. Hah baru betul.

Diharap juga keadaan dalam dewan esok adalah ok. Sebab apa? Sebab taknak perkara sama berlaku lagi esok. Ok nilah nak cerita masalahnya...

Haritu masa exam English For Academic. Ada sorang awek cun duduk sebelah meja aku. Gaya macam orang bunian Korea. Tapi tak pasti la sebab tak tanya pulak dia tuh asal dari mana. Ntah-ntah Maria Ozawa Miyabi tak? (sape tu?)

Cun macam ni ke? Takkk!

So kononnya macam syurga sangat la bila tengah jawab exam, stress sikit pandang awek cun. Bengang sikit pandang awek cun. Mengantuk sikit pandang awek cun. Tutttt sikit jangan pandang dah. BAHAYA! Serius wa cakap sama lu awek itu cun gila. Gila aku dibuatnya bila tengok muka dia. Licin halus mulus berseri-seri putih melepak. GERAM!. Pakai pulak aduhaiiii.. Bukak sana sini. Bertambah dosa pulak tengok acap kali. Bukak sana bukak sini. Cis betul! Aku tak suka tengok benda-benda camtu! (padahal dekat ribu riban kali toleh sampai teleng)

Awek tu Korea! Bukan Kenya!

Tapi masalah sikit ah awek ni. KETIAK BERBULU!! So aku buat-buat la tak nampak ketiak dia tu. Tulah pakai baju bukak ketiak tapi ketiak bulu! Habis terbang ilmu aku tengok bulu ketiak dia.. SABAR je la kan. Nak je aku bagi RM1.50 kat dia buat beli pisau cukoq.

Itu satu masalah. Masalah seterusnya. Makcik-makcik, akak-akak, datin-datin yang jadi mawas pengawas exam tu pun masalah. Pakai kasut tumit tinggi. Pastu babiwalk catwalk kehulur kehilir dalam dewan. Aku takde masalah la kalau diorang nak jalan catwalk ke anjingwalk ke kan.


Ape tengok-tengok?! Nak catwalk pun susah!

Tapi masalahnya bunyi kasut korang yang kletak! kletuk! kletak! kletuk! tuh bikin aku hilang akal. Korang saje je ke nak kasi hentak kuat-kuat? Lain kali tolong pakai selipar jepun je boleh? Senang sikit telinga aku ni. Bunyi kletak! kletuk! pun dah tukar jadi klepet! klepet! Hah kan merdu tu?

Esok exam apa masalahnya pulak aku tak tahu. Doakan aku tak jumpa masalah yang sama dah ok korang! ;)

Nota kletak! : Babiwalk macam mane?
Nota kletuk! : Hmmm hanjengwalk camne plak eh?

11 comments:

fai('',) said...

bes pe dgr tapak kasut tuh...

miss izan said...

keletak keletuk keletak keletuk! pek! *jatuh*

muahahahaha

joegrimjow said...

suke gambar
amek kat mana la
heee

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

weii...kau penah dgr pengawas tu terkentut tak??

lokman@keme said...

komen dari kelantan!!

maya.sumaiyah said...

wei keme..haha..
tetibe ko muncul

Ain Butterscoth said...

hahahahha
kite masok dewan pon dornag asik pndang bwah
tgk ape kat kaki
ni lagikan dorang nk kai slipe
dorang tgh cari can nk sound kite yg kai slipe ad r

fai('',) said...

sokong ain...mne bole pkai seliparkan...
sbb tuh org pompuan pkai kasut kletak kletuk...sdp pe bunyi tuh...
setiap kali gerak..sume org dok pndg...hoho

joegrimjow said...

tunggu blog di update ;)

beDAhkAriM said...

topek gamba tu letak la yg senonoh cket..haiyoo..seksa kami2 yg melihat ne..hohoho

fai('',) said...

bedah...bg depe x sekse...suke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...