Thursday, November 5, 2009

Awek aku kahwin lain!



Tak pasti la nak sedih ke nak gembira ke nak menangis ke nak menonggeng ke.


Awek aku..
Dah kahwin lain.
Sebab apa?


Aku nikahkan dikau Ahmad KHI dengan Siti Tenggiling berserta maskahwinnya RM75 Tunai...


Eh jap! Saksi mana saksi?!!



Haiyo saksi dah cabut lari naik beskal.. Dia ingat aku dah gila kot nak nikahkan motosikal dengan helmet!


Nota kahwin lain : Lepas ni jangan cerai lagi ok. Ingat aku banyak duit nak cari laki baru kau hah siti tenggiling?! *matilah dah sewel!


11 comments:

maya.sumaiyah said...

x sangke ko jd pak imam..
nikahkan ko pye helmet ngan tenggiling ko..
hahaha...

fai('',) said...

ade bakat...bole nikah kan mayah nnt...mwhha

Anonymous said...

ahahahhahahhaha......

nak gelak je... buleh???

^_^

MuniMuni said...

haha.sengal la

Ain Butterscoth said...

kang btol2 awek ko wat kang
br tau

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

apa la nuffnang nih..nak baca pun susah...huhuhuhuhuhu...

Privacy_Resident said...

haha nuffnang tu x ganggu la entri :P

miss izan said...

bape kali kawen,bape anak dah dapat?

Privacy_Resident said...

ada la dua org anak.
waha~

fai('',) said...

wah...mesti kiut anak die...

Rara said...

ak pn igt ko dh gler la..hehe.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...