Monday, January 11, 2010

Game punya pasal awek tolak tepi.


Selamat hari raya! (awal-awal entri dah sewel).

Ok merepek lagi. Lagi dan lagi dan lagi. Ah inilah aku. Dah tak kisah. Tak merepek tak sempurna. Boleh?

Cerita pasal kenalan. Di suatu masa dahulu. Kira-kira 0.5 tahun yang lepas. Ada seorang kenalan aku. SANGATTTTTTTTTTlah minat main game. Game apa? Game DOTA. DOTA bagi aku ringkasan kepada Dunia Orang Tanpa Awek. Tapi kenalan aku ni ada awek. So kira salah la maksud DOTA yang aku bagi tu kan?..

Sangat minat DOTA. Ya. Sangat. Sangat. SANGAT minat. Awek dia pun sedih kalau nak ajak dating, dia kata "jap ye sayang, nak main DOTA 2 round". Awek ajak makan, "Sayang makan dulu ye, abang nak kalahkan kawan jap ni". Awek ajak shoping, "boleh tak kalau sayang pi shoping, abang lepak kat CC main DOTA? Nanti dah habis shoping datang kat abang ya..". Awek ajak honeymoon.. (gile kau! bukan suami isteri!).

Sampai satu tahap. Awek marah sangat. Ya sangat marah. Marah gila hanjeng (sangat marah ni).

Awek mesej :

"Abang selalu macam ni, kalau sayang mesej abang selalu balas lebih kurang je. Sibuk nak main DOTA DOTA DOTA! Abang lebih pentingkan DOTA dari sayang. Kadang-kadang sayang sakit hati dengan abang. Nak ajak keluar pun susah. Nak ajak makan pun susah. Semua susah! Abang memang tak sayangkan sayang!".

Balak balas mesej :

"Oh..."

Terus sambung tekan-tekan mouse.. Handphone campak tepi.

Nota DOTA : So boleh kira betul tak maksud "Dunia Orang Tanpa Awek" tadi?


9 comments:

atEe said...

huahahuhuhu..
sian awek die..
nasib baik tahap kesabaran aku da band 6..

Anonymous said...

aku akn mesej kat laki 2 cmni..

"cilake la ko abg!!..ko nk kapel ngn aku ke ngn DOTA ko 2??.."

kekekeke..br gempak!chill^^

sherah said...

ahhaaa cam bangang je kawan laki kau tuh
:DD

ct_citot said...

kalo aq jadi awek 2 aq akan cakap..
"erk abang,kita nak melepak gan jantan len..dok kat DOTA 2 diam2..huhaaa~~~~

Rara said...

ak rase kre btol la tuhh mksud DOTA[dunia org tnpa awek] sbb kwn ko tu bkal hilg awek die lau lyn cmtu..hehe

Alepela said...

haiyo..asal aku terase je..haha,>_<

izandaughtersalleh said...

alep ke yang dimaksudkan? muahaha...

ala,kalau dia asyik maen dota je,awek kene ar layan dota gak. sempoiiiiiiii...hahaha

Alepela said...

haha..eyh xleh 2..awek kne la lawan sifat pakwe dia..br blh bwk dia kuar dari dota..kalw dua2 hanyut dota srupe xyah kapella..g dating ngan dota 2 je,xP

Frodo Baggins said...

korank kapel ngan dota
mmg sempoiiii
tapi aku ttp nak kapel ngan org
aku nak ada keturunan!
wakakakkaka


>>_______<<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...