Tuesday, January 5, 2010

Marshmallow tenet tenet tenet...


Oh dah lama aku ngidam ni. Akhirnya dapatlah aku sebalang marshmallow yang paling murah. Haha.

Jadilah daripada takde. Dah kebuloq sangat nak mentekedarah menatang lembik-lembik lembut-lembut ni..

Oh oh.. Makan dulu.. goreng pon sodap


Oh sedap.. sedap...



Oh nak makan ke nak tengok?.. Nak makan ke nak tengok je ni?



Oh nak tengok ke nak makan?.. Nak tengok ke nak makan?..


 
Oh tak tahan..




Oh Itik pun Itik la... Janji Marshmallow.



Oh tengok ke makan? Dua-dua!!

Nota lembik-lembik penyek-penyek : Nak tido mimpi marshmallow kat atas ni.. *ops
 

3 comments:

opahcute('',) said...

ape kah die marshmallow???
siyes x thu...
n, lawa baju pompuan tuh..;(

miss izan said...

sama macam yuni. gila makan makanan angkasawan ni. hahaha...

coco pie pon ade kan yang ade marshmallow? penah makan? sedap! ;)

Ain Butterscoth said...

sesuai utk org xde gigi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...