Wednesday, January 20, 2010

MITRAD 6 , Wali Band - Harga Diriku.


Masih belum tidur. Menjaga Dewan Gemilang. Walaupun hakikatnya hanyalah menjaga laptop sendiri. Ops. Kenapa jaga? Sebab ada Minggu ICT & Ketrampilan Diri (MITRAD VI). Program Anjuran UPSM. Dah mula dari Isnin lagi dah. Macam-macam ada. Untuk keterangan lebih lanjut sila rujuk sini [link]. 


Berbaloi-baloi..


Sambil-sambil melihat. Melihat je? Melihat mereka menampal-nampal backdrop bagi program esok. Sambil-sambil melihat mereka yang tidur keletihan. Sambil-sambil melihat mereka termonyet-monyet melompat-lompat main dance map. Terlayanlah lagu ini. So teringin pulak share kat sini. So layan je lah! Haha.


Wali Band - Harga Diriku.


Disertakanlah dengan liriknya sekali....


Lirik Wali Band - Harga Diriku.

 
Di dirimu aku menemukan

Yang mencintaiku
Yang menyayangiku
Di dirimu aku ketakutan
Kau biarkanku
Kau tinggalkanku

Reff:
Bila kamu tak lagi denganku
Ku tak tahu apa ‘tuk jalani hidupku
Bila memang kau pergi dariku
Ku tak ada lagi di dunia ini

Mengertikah kau siang malamku
Dan tangis tawaku
Kau semua hidupku
Pandang aku pandanglah hatiku
Aku tak mampu melangkah tanpamu

Back to Reff

Bukan ku tak punya harga diri
Tapi dirimu begitu berarti
Kaulah nafasku engkau harga diriku
Mengerti aku….

Back to Reff




Disertakan jugalah link untuk mendownload lagu ini...


Wali Band - Harga Diriku.mp3

 Nota Harga Diriku : Oh lirik lagu ni... T_T"


3 comments:

Ain Butterscoth said...

slmt maju jaya aa topek

Mitsuo said...

lecturer tanya tadi, "ni encik taufik jusoh mana? saya rindu sangat kat dia."

Mitsuo said...

hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...