Saturday, February 6, 2010

Nafsu membuak.


Ops! Tajuk nak bongok je..


Nafsu nak merepek membuak tapi bila tekan-tekan keyboard, dah siap semua, save dalam draft. Tak jadi publish. Rasa cam tak boleh nak publish pulak. Haha!

Sekarang jam dua. Jam tiga akan ke Nilai. Kelas memandu lagi! Bawak kereta pun tunggang langgang ni. Ah nak gelakkan aku gelak je la. Tak kesah. Hoho. Dah tak pandai bawak tak kan nak poyo berlagak pandai bawak nanti tak pasal-pasal orang bawak kereta tayar kat bawah, aku bawak kereta tayar kat atas.

Hish cepatlah siap lesen. Ni nak pergi ni sah kelas tengah panas terik. Siap sedia je la nak bakar muka. Muka yang dah tak putih ni akan bertambah tak putih la nanti. Takkan nak aku pakai sunblock kot. Hoho.

Oklah kena siap-siap nanti ada limousine teksi kuning datang jemput. Doakan segala berjalan lancar. Taknak kena marah lagi masa belajar memandu! Hahak!

Nota Nafsu Membuak 1 : Nanti entri dalam draft tu kena tapis sikit baru kasi publish!

Nota Nafsu Membuak 2 : Oi budak! Dah dekat pukul 3! Bangun! Bangun!

4 comments:

nurul saadah tumiran said...

ko mek lesen kete?wahh...t le bw jln2..

nuRuLain_zAiNi said...

wahaha..nafsu makan meluap2..jom makan!!

Ery Farieha said...

br amek lesen ek?
gud luck!
hehe

MuniMuni said...

Topek hati-hati dijalan raya ok?
dh pandai nnt bwk aku g jenjalan kat tasik kejut. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...