Sunday, March 7, 2010

Alejandro dan falsafah cintanya.


Memetik kata-kata Alejandro. Alejandro bukan lagu Lady Gaga. Bukan nama sebenar.. Alejandro kawan aku. Gila. Ops. Gila-gila maksud aku. Tak perlu jadi plastik bila duduk dengan Alejandro ni. Jadi diri aku sendiri cukup. Seronok kenal kau Alejandro..

Kata-kata Alejandro semalam :


"Bila kita nak bercinta, biar kita bercinta dengan orang yang cintakan kita"

Alejandro, kau bukak pemikiran aku barang seminit dua. Aku sekarang tengah tertanya-tanya samada aku sedang bercinta dengan orang yang cintakan aku kerana aku, atau cintakan aku kerana apa yang ada padaku..... Terima kasih..

Nota Alejandro : Baca dengan sebutan Ale-han-dro. Bukan Ale-jan-dro.

6 comments:

et said...

bez ah if jumpe kawan yg xyah nak blakon bagai dpn die.bez2.^^

Zoul said...

"Bila kita nak bercinta, biar kita bercinta dengan orang yang cintakan kita je"

orang tu pun ada pendapat yg sama.. so camne..?

crazy_labelle said...

kalo xde chemistry, getaran jiwa etc... how?

Privacy_Resident said...

et, memang besh ah. takyah nak hipokritos.

zoul, sebab kalo bercinta dengan orang yang tak cintakan kita memang hasilnya. MEMBAZIR. biarlah dua2 pikir macam tu. senang.

crazy_labelle, xde chemistry, getaran jiwa etc.. ada masalah ke nak bercinta? tak pernah jumpa ye pasangan yang takde chemistry?

i'm shin... i'm inesen said...

cinta?? misterinya rasa cinta.. kejap ada kejap xde... masa untuk becinta x jelas... lama ker.. kejap ker.. ada xpired ker... sampai ke tua ker...

kalau la seorang tu betul betul bole jadi setia.. jujur... membahagiakan antara satu sama lain... shin rasa... itu betul betul cinta.. rasa hubungan tu selamat.. xde syak wasangka...

tp skrg ni.. semua org lebih pada berkasih sayang.. sbb tu masing masing tamak.. x cukup pada yg satu... nak lepas sayang.. nak simpan payah sbb dah mula sayang pada yg lain.. nak bebagi rasa sayang tu of course sangat kurang adil... mesti ada terlebih ada terkurang...

so.. apa tu cinta??? wujud ker??

Mitsuo said...

tapi gua cintakan dia jugak. tak peduli..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...