Thursday, March 4, 2010

Ringkas dan tak padat.


Jam 4.30 ni ada perbincangan dalam kumpulan dekat Perpustakaan Tun Sri Lanang (PTSL). Tujuan diadakan hanya kerana minggu depan dah kena bentang. Kalau 2 minggu lagi baru nak bentang agaknya tak buat lagi lah kot perbincangan ni.

Lepas perbincangan tersebut (cam sipot punya ayat), budak-budak ni ajak jalan Alamanda. Oh untuk apa ntah kan? Kau orang nak belanja aku ke? Nak buat surprise party kat aku? Ada Tiger Show etc etc? Eh surprise apanya aku punya birthday lambat lagi. Tapi apa salahnya kalau nak buat pun. Aku tak kesah. Korang kesah tak?

Esok pagi ada exam. So aku tak tau nak join tak korang gi Alamanda. Lagipun kat Alamanda tu apa ada? Sejemput je. Alahai nak joging dalam tu pun tak berpeluh. Hmmm hmmmm tengoklah macam mana. Dah lah exam tu aku duduk exam khas. Sorang-sorang kot? Memang orang khas la aku ni.

OK mesej dah masuk "Topex, budak cina tu suruh pergi PTSL pukul 4".

Hah palotak betol la. Semalam cakap 4.30. Cau~

Nota 1 Malaysia : Dah nampak hasil 1 Malaysia. Cina cakap macam keling.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...