Wednesday, March 3, 2010

Sekadar gambar | C510


Nak update ape pon tak tau so tempek gambar je la kat sini boleh? Boleh la eh.


Ini namanya pepatung. Tak tahu kenapa dia posing tertonggeng camtu masa aku amek gambar dia. Terlebih feeling kot dia ni. Haha. Gambar amek dengan kekasih hati aku. Aku tak kenalkan lagi eh dia ni kat korang?
SE C510

OKlah semampu aku je. 3.2 Megapixel pun takpelah. Nak sambar DSLR bla bla bla itu ini tak mampu lagi. Huhu.

Nota bulu kaki : Ketandusan idea.

5 comments:

opahcute('',) said...

gmbr pepatung ek...
weh...sape yg terbaring tuh...
mcm ...

Frodo Baggins said...

yg baring tu saper?
ko skodenk anak dara org ke?


>>___<<

bulat said...

ppatung 2 bt wekang ker..hehe

Kyuubi_85 said...

haha... frodo, dia ni dah kedapatan skodeng anak dara org.. haha

anyway, nice pic even x guna dslr tu.. :D

Emora Valeria said...

hey nice!kita sama!snap gune hp se c510
ni snap pakai hp juga.
http://emorajuliet.blogspot.com/2010/03/solatlah-anda.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...