Saturday, March 27, 2010

Terima Kasih Dr.


Ok sangat terkejut.. Terkejut apa? Sebelum aku teruskan, jawab salam aku dulu. Assalamualaikum. Sihat semua? Bagus.. Bagus..

Terima kasih Dr.

Kelmarin saya bukak emel. Dalam inbox Dr kata "Sila semak di Pusat Ekonomi untuk tarikh sebenar peperiksaan akhir semester ekonomi buruh". Saya buat tak kisah... Konon sebab saya tak kisah lah kan...

Semalam saya baru perasan. Ada satu lagi emel dari Dr. Tapi masuk dalam folder Spam. "Tarikh peperiksaan akhir ekonomi buruh adalah 06/04/2010 dan bukan 20/04/2010 seperti yang tertera di slip peperiksaan". Saya kisah!~ Saya sangat kisah!~ Apa saya nak buat ni Dr? Wuhuuuuuuuuu~


Nota Buruh : Ok saya yang salah. Bukan Dr... -_-"

1 comment:

opahjelita said...

gud boy....clap3....
kate dr tuh kat ko....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...