Thursday, June 24, 2010

Cuti Hoore! Hoore! 8 Tempat Aku Nak Pergi!


Amboih gembira nampak?

Mau tak gembira. Hah layan video ni dulu.


Baru habis exam petang tadi. Rasa cuti semester baru bermula je. Pergh terbaik! *sambil kira berapa hari lagi nak daftar sem baru.. ;(

Ah tak kisahlah! Janji kita nikmati cuti ini secuti-cutinya. Ok sekarang mari tengok list aktiviti yang aku dah rancang untuk dinikmati sependek sepanjang cuti yang berbaki ni.

Antaranya adalah:
1. Melawat Tembok Pertahanan Chittogarh, India.

2. Menikmati ke-best-an Desa Warna-Warni Cinque Terre, Riviera Italia.

3. Melepak di Puncak Himalaya - Tibet.

4. Makan Angin Di Kota Di Atas Awan - Macchu Picchu, Peru.

5. Jalan Kat Massif De La Chartreuse, Perancis Pulak.

6. Tidur kat College The Valleyfield - Quebec, Kanada.

7. Menikmati Pemandangan Aurora - Alaska Hujung Amerika Utara.

8. Last Sekali Nak Pergi Lautan Kutub Artik.

Cukup tak rasanya dengan saki baki cuti yang aku ada, aku nak settle kan semua tu? Hah lagi satu, kalau ada apa-apa korang nak pesan sila tinggal komen ok? ;)

Nota Hoore Hoore! : Janganlah serius sangat, ini rancang je. Heheh.

10 comments:

sherah said...

hoh!gila topex

Privacy_Resident said...

wuwuwuwu~
gua tak gila. gua berangan je.
hahaha~

Privacy_Resident said...

haha boleh2.. nanti aku bawak. tapi sampai sini dah cair la camne?

Mitsuo said...

adik nak itot buleh, abang topex?

Privacy_Resident said...

boleh je dik.. adik ni nama apa? hahaha bajet adiklah kan ko? blahhhhh!

@ku d! sin!e said...

wow..
sume tempat cantik n best..

Privacy_Resident said...

memang cantik n cambest la. meh aku bawak ko. jom jom! hehe

Frodo Baggins said...

mau aurora!!!

HaMiZah said...

weh, jangan lupa ajak aku tau. nak ikuuuuutttt gak...hahaha

izansalleh® said...

aku percaya, suatu hari nanti kau akan sampai ke mana-mana destinasi tersebut ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...