Friday, June 11, 2010

Teruja, terkejut, dan terpaksa.


Selamat hari Jumaat semua.

Cuaca hari ini agak kelam. Universiti Kebangsaan Malaysia. Aku masih di sini meneruskan sem pendek (Short Sem). Dah nak habis pun. 20 haribulan ini peperiksaan akhir. Doakan.

Melihatkan cuaca hari ini, kelam. Melihatkan wajah beberapa rakan seperjuangan hari ini pula.. Kusam. Muncung kembung macam katak puru. Masam semacam macam tikus mondok. Kenapa ya?

Tak mengapalah. Masing-masing pun sudah besar panjang. Akal tak cetek dah boleh fikir jauh ke depan.

Kadang-kadang kita boleh lihat ada yang teruja dengan sesuatu baru belajar. Bagus ni. Ada minat belajar yang tinggi. Ah aku pun nak dengki-lah dengan orang yang begini. Untung-untung boleh praktikkan dalam ulangkaji..

Tapi. Terkejut juga kalau sampai begini. Sampai lupa watak diri.

Terpaksa lah ikut rentak dangdut dengan tarian salsa.


6 comments:

farah said...

oh , good luck untuk anda . Semoga berjaya .

Ambil course apa di sana . Maaf sebab bertanya . First time datang di sini .

Frodo Baggins said...

bangak arr lu, mana hilang??????
good luck! wa ske dangdut. woohaaa!

adahh said...

makin matang hujah kamu...

Miq- bukan anak kacukan biasa said...

hye,
miq fes time datang.

nampak semua sibuk sangat belajar sampai lupa diri.
ngeee.

Mitsuo said...

karaoke jom..

hellioz said...

lupa diri?
gyahaahahahaah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...