Sunday, June 6, 2010

Tiada entri bulan Mei.


Maka dengan ini barulah aku perasan bahawa aku memang perasan orangnya tiada entri di blog ini sepanjang bulan Mei. Kesian blog ini bertuankan aku.

Encik Blog jangan sedih ya. Ini namanya nasib kau buruk sebab bertuankan aku yang tak buruk macam kau.

Encik Blog, kalau kau nak tahu, aku bukan taknak berborak dengan kau, cuma aku kan dah cakap yang aku bukan serius pun. Biasa-biasa sudahlah. Geli-geli pun cukup. Ingat tu ya. Sorry bangat dong!

Apapun Encik Blog, aku masih sayang sama kau. Kau jangan benci aku ya. Nanti kita borak lagi ok. Sorry lagi. Hukhuk!
 
Gelas kosong ;P

Nota kosong : Otak kosong. Si kosong. Hati kosong. Perasaan pun kosong.

3 comments:

maya.sumaiyah said...

inilah alkisah tuan blog dan blognye..

opahcute('',) said...

mayah...salah la..
inilah alkisah blog dan tuannya...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

jiwa pon kosong gak ek? hailoh..xseronok la jiwa lau kosong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...