Friday, August 20, 2010

Apakah? Buffered & Metered Earning?


Sungguh tidak faham aku. Apakah Buffered Earning? Apakah Metered Earning? Baca situ sikit sana sikit. Masih tak faham sepenuhnya. Tak apalah. Janji ada iklan kat blog aku ni pun dah kira ok. Haha.

Sesiapa yang bijak pandai pasal Buffered Earning & Metered Earning ni boleh bagi penjelasan panjang lebar dan terperinci serta senang difahami tak? Haha. 

Kat sini ada aku punya gambar Buffered Earning & Metered Earning. Bagi la tunjuk ajar. Bagi la. Bagi la. Hehe. Jangan kedekut ilmu nanti batal puasa. Ish pandai-pandai je aku ni. Haha.

Dimerah-merahkan sebab tidak patut dibanggakan dengan pencapaian beberapa sen itu.

Hah apa benda tu? Macam-macam ada. Pening kepala. Tak faham. Tak faham. *geleng kepala*

Bila ntah duit NN aku ni nak jadi ratus-ratus, ribu-ribu, juta-juta. Hahaha. Update blog pun setahun sekali (macam raya pulak) ada hati nak dapat duit banyak-banyak. Beranganlah kau!

Nota Nuffnang: Kehidupan aku seakan mencapai titik genting.. ;(

5 comments:

MX said...

woww...
memang banyak buffered earnings...
takkan tak tahu kot...ramai bloggers yang berharap dapat buffered earnings...
sebab ni akan menyebabkan banyak income...sebab iklan akan sentiasa bertenggek dekat blog...
jadi nak dapat klik banyak...
kalau metered tu...
buffered earnings yang dah habis...
congrats...
harap maintain pencapaian tu ye..

Azuan said...

uit banyak dah tue...
buffered..iklah yg tengah berjalan..
metered..iklan yang dah abis..duit dah masuk akaun..
tue je hohoo..

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Ceh..Ni main nyorok2 ni mesti banyak dah duit dapat..
bukan leh caye..Ni bulan puasa..Jangan tipu2..
x baik..dosa..haha

ZACK ENTRY said...

Buffered earning tu bonus dari nuffnang berdasarkan prestasi blog mengikut pageview atau uniq visitor..metered earning tu BE yang telah habis bermaksud iklan tersebut telah ditamatkan..yang penting keep blogging...



latest entry Ekspedisi Jelajah Gua - Episod 3 (Gua Ular)

FarhanaDr said...

Wahhhh.. Banyak tu.. Heehee.. Teruskan usaha.. Chaiyok!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...