Saturday, October 2, 2010

Superhero | Kelawarman!


Aku rasa sikit hari lagi aku jadi Superhero ah. Sekarang dah rasa seram sejuk je badan ni. Perubahan hormon ni. Bukan perubahan hormon lelaki perempuan. Ni perubahan hormon nak jadi Superhero ni. Lepas ni aku mesti ada kuasa Superhero.




Kes dia macam ni. Tadi aku bawak motor (Tenggiling). Tengah syok seronok gembira bawak Tenggiling sambil nyanyi lagu Isabela campur siul siul lagu Beautiful Girl Sean Kingston tetiba "Pelepuk!!" (Baca macam ejaan) seekor kelawar langgar muka aku laju-laju. Ya! Langgar laju-laju! Kurang asam punya kelawar!

Lepas kena langgar dengan kelawar tu lah aku dah mula rasa nak berubah jadi Superhero ni. Kepala pun dah pening pening kelawar lalat ni! Haish!

So aku kira lepas ni kalau aku jadi Superhero aku nak orang panggil aku Kelawarman! Kenapa Kelawarman? Bukan Batman? Sebabnya, aku kena langgar dengan kelawar Malaysia lah! Kalau kena langgar dengan kelawar omputeh mesti dah jadi Batman! Rugi pulak. Hish.

Eh Batman ni asal mana pulakkkkkk??!

Argh! Arghhh! Hiarghh! Tolooooooooooooooonng dah tumbuh sayap ni! *Poof terbang!*

Nota Batman: Dah sedia dengan kemunculan Kelawarman?

Nota Kelawarman: Aku rasa kelawar yang langgar aku tadi mesti tengah sakit otak. Yelah dia bukan pakai helmet pun. Mesti alami gegaran otak punyalah!

4 comments:

Suehaily Mohd Jiwa said...

bengng gila kau ni..
kalau lalat langgar aku??so jadi lalatwoman ah??
cool gilooos ada lalatwoman kang

maya.sumaiyah said...

alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai alamai
heheh

Cik Miza said...

boleh ke selamatkan org?? diri sendiri pn melanggar org.. ade kompius siket!

lokman.keme said...

kostum ko baju kelawar.kah3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...