Sunday, November 7, 2010

Bersyukurlah dewan peperiksaan kita tidak sebegini rupa.


Rasa menyesal seposen merungut pasal dewan peperiksaan sejuk, tak selesa, bising dan sebagainya.


Kita dikira sangat bertuah untuk menduduki peperiksaan dalam dewan serba canggih sebegini/sebegitu rupa. Siap dengan aircond bagai. Paling tidak pun berkipas. Siap kerusi meja cantik sempurna. Bukan menjawab peperiksaan atas lantai pun.


Cuba bayangkan kalau kita jawab exam dalam keadaan macam di Afghanistan begini?



Gambar dari: KondaKondi.com

Sedangkan jawab exam dalam dewan selesa pun result tak berapa nak gempak, kalau dalam keadaan macam ni tak dapatlah bayangkan...-__-"

3 comments:

HonEyBuNNy said...

alhamdulillah..mmg bersyukur sgt...kita exam dlm hall lg berecon...diorg panas terik....aiya...

Cik Miza said...

haah betul.. insaf sekejap! tapi esok nak jawab exam kat dewan ketuhar~~~ waaaa!!!!!!!!!!!!!

++ikhwan zayana++ said...

betul tu,,,kalo nk rase bersyukyr..kene tgk org yg lebih susah dr kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...