Sunday, November 7, 2010

Apit - Dilamun rindu.


Sesekali jiwang bukannya payah pun. Tapi kalau layan lagu mendayu-dayu macam ni & lirik macam bunga-bunga sikit memang di-cop sebagai jiwang ke? Haish mana aci! Kalau macam tu payahlah. 


Ni cuba dengar lagu ni. Aku minat kot. Ala-ala rock kapak nih. HAHA. Layan.

Apit - Dilamun rindu.

Itu nyanyian Apit. Aku tak kenal sangat dia tapi dia boleh dikira dikenali ramai di laman Youtube. Pergi layan lagu dia lagi sana. HAHA.

Nota dilamun rindu: Tak ada kena mengena dengan perasan pun. Jangan timbulkan apa-apa rumor. Nanti aku lempang mati on the spot pulak!

3 comments:

HonEyBuNNy said...

amoiiii..garang eh sampai nak lempg sampai mati...hhahhahah

maya.sumaiyah said...
This comment has been removed by the author.
maya.sumaiyah said...

topex... ko rindu kat sape??? haaaaaaaaa... aku tahu...

*cepat la lempang.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...