Tuesday, November 30, 2010

Latihan Industri.


Dan latihan industri pun bermula. Hari pertama semangat gila. Datang awal 4 jam. Tidur depan office sementara tunggu office bukak. Ok tipu!

Kerja pun takde hari pertama. Staf syarikat ramai perempuan yang tua tapi nak tampil muda. Tak apalah. Apa ada hal? Janji rawk! Serius aku jerit rawk dengan begitu horny sekali. Eh eh!


Tak kena buat air pun. Diorang je buat air kat aku. Teh tarik! Itupun yang 3 in 1 punya tu. Jenama ChekHup. Siot aku dah insaf taknak minum dah air teh tarik 3 in 1 tu! Berak-berak!




Eh lupa, ada sorang yang cun. Sarah namanya. Ntah umur berapa. Dia yang handle aku. Eh handle? Handle macam mana? Macam-macam. HAHA.


Staf lelaki senyap. Duduk melepak kat bilik belakang-belakang sana. Staf perempuan conquer office. Tak boleh jadi ni. Haish. Setiap pelanggan yang datang pot pet pot pet diorang tak boleh nak kawal. 


Ok kena tidur awal. Esok nak datang awal. Oh mimpilah! HAHA.


Selamat malam sayang, tidurlah..


#Esok sambung online kat office. Itulah kerja aku seharian kat Office hari ni.

9 comments:

Anonymous said...

ko da mula LI ke?
awalnye.

Anonymous said...

sarah cun? wahh,aku macam terasa ni. heeee.

niesz said...

hehe..time niesz LI pon mcm tu gak..1st day xtau nk watpe..bosan tul..tp bile da start mmg xmenang tgn..rupe nyer niesz kene kerja kat ctu gntikan sorg kakak ni bersalin..geram btul!

Shahada Fauzi said...

eh?serius minum tu berak2??aku nak try la..boleh kasik kurus..mane tahu..hahaha..

drsshk said...

entry horny. HAHAHAHA

Shaofie said...

selamat Ber LI incik topex!! hehe

Paan Ovrtd said...

Sampaikan salam aku pada Sarah. Aku yakin dia suka aku.

:p

ILA HonEyBuNNy said...

teh tarik 1...hehehe

Mashe said...

hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...