Saturday, November 27, 2010

Tiada rotan, pelempang pun boleh.


Ya itulah. Kalau dah susah sangat zaman sekarang nak mendidik budak-budak. Rotan 80 kali sehari pun taknak dengar cakap, apa kata bagi je pelempang. Agak-agak kalau berdesing telinga & merah pipi nanti dia dengar cakap kot?

Lempang!












Nota entri : Entri ni sambungan dari entri seorang kawan aku. Mungkin susah sikit korang nak faham. Apapun, zaman sekarang rotan kan dah tak boleh nanti kena marah kena serang :D

Nota pelempang : Pelempang & Penerajang mana lagi sakit? 

Kalau taknak terajang budak tu takpe. Meh sini biar aku lempang kau & satu set dengan terajang sekali tengok macam mana? Haish.

Kalau taknak terajang?

Oh kalau taknak lempang sebab tak sampai hati & takut sakit tangan sendiri, bagi je penerajang. Kalau yang kidal bagi penerajang kaki kiri sebab nanti guna penerajang kaki kanan tak berapa nak sedap pulak budak tu.

Penerajang tomoi macam ni pun sedap ni.

Kalau taknak lempang?

6 comments:

maya.sumaiyah said...

haha. sangat ganas. papepon, didik orang mesti dari awal. kalau da besar baru nak ajar memang liat la jawabnye. huhuh

HonEyBuNNy said...

hahhaha...dua2 sakit kalau kena ...hhehe

♥CIK SHA♥ said...

perghhhhhhhhhh..ganas tu..

nadey said...

nk akak tolong bgkan gak???? akak pon tgh panas ni! bontot sakit! kihkihkhi

hana said...

mmg best la sp yg dpt tu..
pakej tbaek la pelempang ngn penerajang tu..
hahah

Cery Hairi said...

huhuhu.....ganas sgt...x best nk guna pelempang..guna terajang pon bleh.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...