Friday, November 5, 2010

Lelaki ke perempuan.


Kalau dulu, masa kecik-kecik cukup pelik tengok benda ni. Kalau jumpa benda-benda ni mesti gelak gila babi. Babi pun segan tengok kami gelak macam tu.

Tapi sekarang, masuk universiti benda tu dah jadi biasa. Pergi jalan Kolumpo pun benda tu memang selalu jumpa. Tapi gelak tetap tak lupa. Mesti.

Kalau dulu, benda ni senang je nak kesan. Tengok sekali imbas je dah dapat kesan. Serius tak boleh nak menyamar lebih. Sebab memang kelakar habis!

Tapi sekarang, susah nak kenal. Lapan kali pandang pun masih keliru. Benda ni benda betul ke benda tipu? Haish kadang-kadang sampai bertekak dengan kawan sebelah.

Benda apa? Benda ni pelik sikit. Kalau kita tengok nanti kita akan tertanya-tanya "Lelaki ke Perempuan?"

Ini kita kira hebatnya revolusi pemikiran atau transformasi pondan?

Nota lelaki ke perempuan: Sampai kadang-kadang yang bebetul perempuan pun kita teragak-agak. Kes selalu jumpa benda-benda ni la.

3 comments:

HonEyBuNNy said...

btoi2..laki ke pompuan xdpt beza..heheh

zey said...

eh, tp jgnlah sampai xley beza y mane ori! haha!~

nanad said...

langkah pertama , cari halkum..kalau ada tuh sah sah leer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...