Thursday, November 18, 2010

Sambutan Hari Raya Aidil Adha & Hari Jadi gaya aku.


Bangun pagi mandi siap-siap pergi Masjid UKM Solat Sunat Aidil Adha. Orang tak berapa nak ramai. Tapi masih dikira ramai.

Masjid UKM.


Habis Solat, pergi Guardian cari barang kehenseman sikit. Sambil-sambil cari kedai makan. Ok tahniah semua kedai makan tutup. Mamak pun!



Pergi ronda-ronda cari masjid yang ada buat korban. Yeah! Ada Masjid Al-Hasanah buat korban. Tapi nak tolong tak dapat sebab dia dah sediakan jawatankuasa yang pakai baju khas untuk potong itu ini. Tengok pun jadilah. Sekejap.

Masjid Al Hasanah
Gambar dari : Laman An Nur






Sambil tengok orang korban, bau lembu memang busuk macam lembu, perut "Tan tara lalala! Tan tara alala!" berbunyi. Lapar bukan kepalang. Blah dari Masjid, pergi cari kedai makan lagi. Damn masih tutup semuanya! Sah sah tak bukak la tu. Singgah 7E. Makan ini.

Sedap semacam wa cakap sama lu!



Lepas tu singgah kedai runcit. Beli telur. Balik UKM. Masak nasi. Goreng telur. Makan dengan kicap. Pergh!




Habis makan. Tidur. Habislah aktiviti hari ini. Sekian.

4 comments:

♥CIK SHA♥ said...

alahai..syahdu betul hari ko hari ni eh??

nadiyaya said...

kesian kau eyh.ish ish.pengorbanan tuhhhh

Mimi Saidi said...

selamat hari raya dan selamat hari jadi utk kau

diba said...

alolo..cianny die..xpe la..jnji dpt mkan gk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...