Friday, December 3, 2010

Dah koyak. Rabak pula.


Bertenang semua bertenang. Tarik nafas panjang-panjang, dalam-dalam. Tahan.. Tahan.. Lepas! *Prottt!


Hmmm praktikal sungguh mencabar pusat dan lutut aku. Belajar buat semua benda seorang diri. Memang benar-benar berdikari. Makan sorang-sorang orang pandang aku macam loser. Ah, apa ada hal? Loser pun manusia kot?


Ayam yang loser?

Masalahnya sekarang sedang koyak. Tang mana yang koyak? Tang poket ni hah. Koyak der! Dahlah koyak, rabak pula. Tang mana pulak yang rabak? Tang dompet der! Walaweh hidup bagai kais pagi makan tengahari, kais tengahari makan malam. Hmm.

 
Koyak macam ni takpe. Ni stylo bro!


 Tapi ni koyak sampai macam ni der!

Wallet pun koyak der. Haish sedih.. Sedih..

Sekarang jimat tahap ninja turtle punya. Ninja turtle jimat ke? Sampai nak beli air suam pun tanya dulu kena caj tak. Maklumlah tokey kedai nak cepat kaya sekarang, sampaikan nak caj air suam segelas RM0.50 pun tak segan silu. Tak kaya tak tahulah kan?

Ninja turtles jimat la kot? Cuba tengok banyak mana sangat diorang habis untuk kostum diorang? Beli kain untuk tutup mata, siku & lutut je kot.. Jimat habis!

Haish, duit oh duit cepatlah datang. Jatuhlah dari langit ke, bergoleklah dari jalan raya ke, terbanglah dari angkasa ke, tak kisahlah apa-apa pun janji datang kat aku ok? Heh~
Tak kan aku kena join apa benda tu? Ada dekat facebook tu. Apa dia? Geng sekali klik dapat RM100 kat facebook? Haaa kang aku join kang! HAHA! 

Chillax, tak kemana duit-duit tu semua. Dunia semua tu! Dunia! Wei tapi dah kalau tak ada duit nak makan guna apa? Agak-agak korek tahi gigi buat makan cukup ke? HAHA.


# Tulah mak tanya ada duit ke takde, jawab ADAAAAAAAAAAAAA sepanjang masa. Konon berdikari! Citpodah! :P

6 comments:

AfiQ said...

ko pract.sorang2 ke en.topex weh?? huhuhuh..

HonEyBuNNy said...

adusss..teruk dah tu terkoyak..hehe

mizzbutterfly said...

kesian...sedikit bersabar..buat puasa sunnat k...

Mayra Hilton said...

pasneh ley koyak baju lak.wuhuu.bse la der,nk nmpk macho makbapak tnye ade duit ke x,walopon xde musti ckp ade.pk gak kalo jawab ade nnti kot die murah ati nk hulur2,skali dh ckp ade tu,die pon ngat ade sungguh la.HAHA

twinkle twinkle said...

AHHA bgs la tuu,,xnk nyusahkan mak ahaha

nadey said...

HAHAHHAHAHA
AKU SUKE ENTRY NI!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...