Thursday, December 2, 2010

Ngeeeee kew kew kew~


Korang semua sihat kew? Aku sihat jew. Dah makan kew? Tengah watpe tew. Ngeeee~

Korang nak baca satu cerita tak? Tak nak kew? Ala kalau taknak pun saya cerita jew. Ngee~


Apa perasaan korang baca ayat-ayat sedemikian? Ok tak kisahlah kalau korang rasa tak kisah. Kalau aku, aku rasa sungguh wadefak dengan manusia-manusia kew kew ni. Apa masalah dengan lidah diorang ni hah?!


Kenapew mereka cakap macam tew eh? Ngeee~

Ngeeeee!~


Diorang rasa comel ke macam tu? Ok tak kisahlah kalau korang rasa diorang comel cakap macam tu. Kalau aku, aku rasa mereka ini sungguh wadefak tak comel langsung!


Kalau perempuan aku boleh terima lah 0.7% (Tak sampai 1%?) daripada 100%. Kalau lelaki? ARGHHH! Tak boleh terimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

WARGHHHHHHHHHH!!!! Tak boleh terimaaaaaa!


# Ada kawan aku bukan main gangster lagi. Gaya nak otai-otai, tapi bila mesej or ber-facebook, duk ngeee sana ngeee sini. Kew sana kew sini! ARGHHH! Wadefak! Ngeeee~ Damn! Ngeee~ Oh damn! Damn! Ngeeee~ ARGHHH!

9 comments:

twinkle twinkle said...

nmpk je kot otai,,tp dlm aty ade tmn harhar

Mayra Hilton said...

oh sangat la xotai kalo ade perkataan neh.bapak geli.HAHA

HonEyBuNNy said...

ish...takot la tgk gambar2 tu...cepat2 larik..huuhu

atEe said...

tersentak aku.
alahw topexw, biaselew tu. comewl kowt gaya gituw.
HAHAHAW.
:P

♥CIK SHA♥ said...

hahaha..kalau aku rase macam nak lempang je..kew kew..terbelit lidah aku nak sebut..

zey said...

eeuuww....xsukew jugewww...
menyampewww!!
wawawawa!!!

© bLurr said...

cakap apew niw.. HAHAHA

i'm shin... i'm inesen said...

aiyoo.. tuan tanah stress ek?? hik hik bawak la besabo ek..

asyfiqaz said...

janganla mara mara macam gitew..ngeee~hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...