Saturday, December 11, 2010

Kempas Kempis Kembung!


Entri kali ini agak lucah seposen. Hati-hati.



Nak dijadikan cerita, lepas habis kerja hari ni aku pergi jalan-jalan makan angin kat Econsave. Tak tahu Econsave tu apa? Pergi google lah.

Masa parking motosikal, ada sorang makcik depan aku nak keluarkan motosikal dia. Aku tunggu elok je bagi ruang kat dia nak keluar dia boleh cakap "Hah tepi! Tepi! Aku nak keluar ni kang aku sepak je moto ni kang!" Sumpah aku tak tipu! Dia memang cakap macam tu & memang sumpah aku panas hati. Tak pernah jumpa makcik sepandai tu dalam berbahasa.

Nasib baik tak berakhir dengan ini!

Dah kempas kempis kembung dah hidung aku time tu.Nasib baik sabar lagi. Fikir positif tengok makcik tu pakai baju pekerja Econsave, mesti dia penat balik kerja emosi tak stabil and gila sikit Haish!

Bila masuk Econsave pulak, tengah seronok-seronok beli itu ini tetiba ternampak 'awek' cun tinggi lampai ada tetek kecik & berkumis duk pandang-pandang & menggeliat macam shit tepi aku. Pondan.

Errr.. Aku cakap berkumislah!!

Dia tiga orang. Pondan, perempuan & budak kecik. Yang aku panas hatinya, si pondan ni aku pergi beli kopi dia datang pilih kopi. Aku beli maggi dia datang beli maggi, kalau nak kata kebetulan, aku pergi beli biskut, dia datang jugak beli biskutttt! Haaaish bertambah kempas kempis kembung hidung aku nak marah!

Last sekali aku pergi bahagian susu. Dia (Pondan tadi) bawak budak kecik tu sekali pergi kat susu tu jugak! Aku tengah pilih-pilih dia buat-buat cakap dengan budak kecik tu "Nak susu mana? Nak susu mana?" Cilaka!

Marah bukan main rasanya. Aku buat tak tahu je, paling ke lain pilih susu. Tetiba dengar budak kecik tu cakap "Susu! Susu! Susu~..."

Aku pusing badan tengok kat budak tu nak pastikan betul ke budak tu nak susu. Mana la tau kot-kot memang dia nak beli susu & aku pulak yang perasan lebih konon pondan tu ikut aku kan? Adoi. 

Bila aku tengok budak tu, memang dia cakap "Susu! Susu!" tapi dia tak pandang pun susu yang ada kat rak tu! Dia cakap "Susu! Susu!" sambil jari dia tonyoh-tonyoh kat tetek pondan tu! Adoyai!!~

Nak susu! Nak susu! Uhmmmm!!~

Pondan tu pulak duk marah "Haish! Haish!" sambil betulkan tetek dia!

Aku yang kempas kempis kembung marah tadi terus gelak & blah cari barang lain. Pondan tu muka malu bukan main lagi. Padan muka nak sangat ada tetek! Haaa~

Nah layan lagu Kempas Kempis Kembung ni seposen!


# Padan muka kau nak sangat ada tetek!

10 comments:

CERITA LEBAT said...

ni bukan iklan kat video yg femes tu ke..iklan thailand klu x silap aku..

Puteri Iqa Izyan said...

ish. biar betul makcik tuh? sengal betul tadek budi bahasa.

haaa.pondan tuh nak usah kau. haha

xfatynx said...

hahahahaha. kelakarr!!

♥CIK SHA♥ said...

erkk??hahaha..ngek punye pon2..sabau je la..

apsal makcik tu 'beradab' betoi?ish3..teladan tak baik sungguh..

twinkle twinkle said...

ahhah makcik skrg da modern

Db Cooper said...

kalo gua la, gua sunat je budak2 pondan 2, bagi ilang trus semua yang ada

zey said...

peh. peh. peh.
entri 'lucu' limeposen
aq up-kan sikit~~
muahahahhaha!!!

asyfiqaz said...

geli la siut aku tengok gambar bulu ketiak ikal mayang lagi..haha

AfiQ said...

yeahhh!!! ade org nk ngorat ko!! hahaahah..

HonEyBuNNy said...

ish....mak cik tu...kurenggg sopan..hahah...geli la dgn pondan2.. neh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...